شانس معروفیت مهدی طارمی بعد از بازی های جام جهانی چقدر است؟

مهدی طارمی

فوتبال جام جهانی یکی از رقابت های ویژه است که در آن قوی ترین تیم ها دور هم جمع می شوند تا رقابتی نفس گیر را به نمایش بگذارند. همین طور عده زیادی هم علاقه دارند تا حدس بزنند کدام تیم به فینال راه خواهد یافت.

یکی از خصوصیات جام جهانی این است که باعث می شود تا بازیکنان فوتبال به جهانیان معرفی شوند و هرچه نمایش آن بازیکن بهتر باشد، باشگاه های معروف تری خواستار دعوت او به تیم خود می شوند. برای مثال رودریگز توانست با بازی خوب خود توجه رئال مادرید را جذب و به این تیم دعوت شود.

در این میان هم موندو دپورتیوو با انتشار خبری به مهدی طارمی بازیکن تیم ایران اشاره کرده است. این نشریه درباره مهدی طارمی نوشته است که:

ما به یک بازیکن جوانی که به صورت ناگهانی شکوفا شده اشاره نداریم، بلکه این بازیکن سی سال دارد و به در حال حاضر وارد بهترین مرحله از شغل خود شده است. مهدی طارمی هم می تواند سرنوشتی شبیه به آرشاوین داشته باشد که موفق شد به آرسنال دعوت شد.

پس این بازیکن هم می تواند با یک نمایش خوب از کشور قطر جدا شود و یک قراداد خوب از تیم های اروپایی دریافت کند. همین طور ممکن است که حتی این بازیکن یکی از بهترین های مرحله گروهی شود. طارمی هم اکنون در تیم پورتو بازی می کند و این تیم تلاش زیادی کرده تا بتواند مهدی را در تیم خود نگه دارد. اما اگر شرایطی که گفتیم مهیا شود امکان نگه داشتن این شخص بسیار کم خواهد شد.

در کشور ایران این بازیکن شبیه به یک بت است و یکی از ستارگان این کشور محسوب می شود. این بازیکن آمادگی کامل با قدرت بدنی زیادی دارد. همین طور کاملا از موقعیت های گلزنی آگاه است. مهدی طارمی در این فصل اخیر برای تیم خود هفت گل به ثبت رسانده است.

برای اطلاع از هزینه تور قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.