لیزر راه پیروزی سنگال بود نه پنالتی

تیم ملی سنگال در ضربات پنالتی 3-1 مصر را در بازی دیشب شکست داد. سادیو مانه در ضربات پنالتی، گل برنده را به ثمر رساند. محمد صلاح یکی از سه بازیکن مصری است که از محل بازی غایب بود و بازی را از دست داد. علت این نافرجامی، تابش لیزر در چشمان محمد صلاح توسط تماشاچیان بود که پنالتی‌اش را از دست داد.

ناراحتی محمدصلاح از حرکت غیر اخلاقی تماشاگرنماها

سادیو مانه پنالتی آخر را قاطع زد تا سنگال را به فینال جام جهانی بفرستد درحالی که هم تیمی او در لیورپول، محمد صلاح، از حرکت غیر اخلاقی تماشاگر نماهای حریف برای مصر ناراحت شده بود! ضربه پنالتی مانه به بازی برگشت در دیامنیادیو پایان داد و پس از گل به‌خودی دقیقه چهارم حمدی فتحی، میزبان را در پی پیروزی جمعه شب با نتیجه 1-0 مصر در شهر قاهره به تساوی کشاند. نتیجه تکرار فینال جام ملت‌های آفریقا دو ماه پیش بود که مانه دوباره پنالتی برتر را مقابل همان حریفان به ثمر رساند.
سنگال در بیشتر مراحل، روی بازی تسلط داشت و مصر مدیون محمد الشناوی، دروازه بان تیم بود که یک سری شیوه‌های خیره کننده انجام داد تا پاپ عبدو سیسه و اسماعیلا سار را در وقت اضافه کنار زد.


صلاح، درحالی که هزاران لیزر از روی سکوها در چشمانش می‌درخشید، برای زدن اولین پنالتی مصر آماده می‌شد و از بالای دروازه به آتش کشیده‌شد. پس از اینکه هر دو تیم چهار ضربه پنالتی خود را از دست دادند، پنجمین ضربه به دست مانه افتاد تا عبور تیمش را راحت کند. هنگام پنالتی اول به قطر در همین حال، توسط توماس پارتی باعث شد که غنا نیز پس از تساوی 1-1 با نیجریه در ابوجا، به فینال راه پیدا کند که ثابت شد برای حذف غنایی‌ها از قانون گل‌های خارج از خانه کافی بود.

قرعه کشی مرحله نهایی جام جهانی روز جمعه ساعت 17 برگزار می شود.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.