اقامت در کشتی کروز برای خانواده فوتبالیست ها در جام جهانی

کشتی کروز

کشتی کروز که به اسم MSC World Europa شهرت دارد در طول رقابت های جام جهانی قطر 2022 میزبان نامزدها و همسرهای بازیکنان تیم انگلیس خواهد بود.

کشتی مورد نظر دارای امکانات فوق العاده ای مانند 14 جکوزی، بوتیک، بار، 6 استخر، رستوران و … است. با اینکه سرو الکل در قطر ممنوع است، اما در بعضی از مناطق می توان از آن استفاده کرد.

پس باید به این موضوع توجه کرد که به خاطر اینکه کشتی در بیرون از ساحل قرار دارد، در نتیجه مهمانان می توانند به راحتی نوشیدنی های الکلی را مصرف کنند. اقامت در این کشتی ها برای هر نفر تقریبا شش هزار پوند است که این هزینه برای بازیکنان تیم ملی انگلیس زیاد نخواهد بود.

البته بعضی از وابستگان این فوتبالیست ها تصمیم گرفتند که در دبی اقامت کنند و فقط برای تماشای رقابت ها به قطر بروند در حالی که برخی دیگر هم علاقه دارند تا در این کشتی ها اقامت داشته باشند.

یک منبع در مصاحبه با نشریه سان ذکر کرده است که:

کشتی کروز یک مکان اقامتی بسیار ویژه است که شبیه به یک قصر شناور می ماند. همین موضوع باعث شده تا بازیکنان فوتبال این کشتی را رزرو کنند. هر کسی که کشتی را رزرو می کند می تواند 5 همراه با خود داشته باشد و با پرداخت اضافی می توان افراد دیگری را هم دعوت کرد.

کشتی کروز ظرفیت 6762  نفر را دارد و تماشاگرانی هم هستند که علاقه دارند در این کشتی ها اتاقی را رزرو کنند. قیمت اقامت از 300 پوند تا 690 پوند است. در این کشتی حتی سرسره بلند هم وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.