تمرینات جدید تیم ملی و هت تریک امیرعلی صادقی

امیرعلی صادقی

سری دیگری از تمرین های تیم ملی ایران آغاز شده است و خبرنگاران هم در این کمپ حاضر شدند تا گوشه ای از خبرها را پوشش دهند. در ابتدا خبرنگاران با کی روش مصاحبه کردند، سپس به تماشای تمرین پرداختند.

همان طور که گفتیم کی روش مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و با چهره ای جدی به مصاحبه با آن ها پرداخت و به مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد اشاره کرد.

کی روش در این مصاحبه درباره کمبود بازیکنان مخصوصا شجاع خلیل زاده و کنعانی زاده صحبت کرد و گفت که با اینکه باشگاه الاهلی قول شرکت این بازیکنان را داده بود، با این حال آن ها نتوانستند از باشگاه خود خارج شوند.

مورد دیگر بازیکنانی است که مصدوم شده اند و کی روش درباره این موضوع بیان کرد که سردار آزمون در مسیر بهبودی است و جهان بخش و احمد نوراللهی هم مشکل خاصی ندارند.

سپس بازی شروع شد و خبرنگاران نگاهی به تمرینات کردند. در این تمرین تیم ملی با ده بازیکن و رقیب با 11 بازیکن به رقابت با یکدیگر پرداختند.

تیم ملی شامل این بازیکنان می شد: سامان فلاح، امید نورافکن، پیام نیازمند، وحید امیری (نیمه دوم)، محمدرضا اخباری (نیمه دوم)، میلاد سرلک، امید نورافکن (نیمه دوم)، امیرعلی صادقی، امید ابراهیمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی.

در بخش اول بازی از سیستم 4-4-1 استفاده شد و امیر صادقی با اینکه بازی های مهمی در جریان است به جای استقلال در کنار تیم ملی بود. برای اینکه فشار بیشتری برای بازیکنان به وجود آید بازی فقط در دو سوم زمین استاندارد فوتبال برگزار شد و به مدت سی دقیقه در سه نیمه مختلف ادامه داشت.

در نیمه های بعدی هم وحید امیری در پست دفاع چپ، سرلک در سمت هافبک و نورافکن در بخش دفاع ظاهر شدند. همین طور علیرضا بیرانوند هم در نقش دروازه بان تیم حریف بود.

در یکی از دقایق بازی رامین رضاییان دچار آسیب جزئی در ناحیه کشاله ران شد و پزشک تیم با کمپرس یخ به وضعیت او رسیدگی کرد. بازی سرانجام با چهار گل به نفع تیم ملی به پایان رسید که سه گل آن توسط امیر صادقی و گلی دیگر به خاطر اشتباه دفاع رقیب به وجود آمد.

این بازی با مربی گری راجر ده سا انجام شد، اما بعد از مدتی کی روش هم به کنار زمین رفت تا نکاتی را به بازیکنان بازگو کند. همین طور بین نیمه ها هم بازیکنان را به کنار خود فرا می خواند تا با آن ها صحبت کند.

با این حال از آن جا که بازیکنان اصلی در تیم حضور نداشتند کی روش هم حال و حوصله چندانی نداشت، اما بازیکنانی که در حال بازی بودند، بسیار با پشتکار عمل کردند و حداکثر تلاش خود را نشان دادند.

در تیم بازیکنان اصلی مرتضی پورعلی گنجی نکات کی روش را به بازیکنان توضیح می داد و در تیم دیگر هم بیرانوند رهبری بازیکنان جوان را برعهده داشت و آن ها را راهنمایی می کرد.

در این بازی سهرابیان و خدابنده لو هم حضور نداشتند، با اینکه در اردوهای قبلی در کنار سایر بازیکنان بودند. این تمرینات تا پنج شنبه برقرار است و سپس بعد از اینکه بازی سوپرجام تمام شود، کی روش یک اردوی دیگر در روز شنبه شکل خواهد داد.

برای اطلاع از قیمت پکیج جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.