کاکا و کاسیاس با کاپ قهرمانی وارد ایران می‌شوند

کاکا و کاسیاس

کشور قطر که میزبان جام جهانی 2022 است، برای کاپ قهرمانی آماده برگزاری مراسمات خواهد شد. کاپ قهرمانی در 51 کشور به نمایش گذاشته می‌شود که هر 32 کشور شرکت کننده در جام جهانی در این لیست قرار دارند. طبق خبرگزاری فدراسیون فوتبال جهانی، کاکا و کاسیاس به همه این کشورها سفر خواهند کرد و مهمان افتخاری این کشورها می‌شوند.

برای اولین بار ایران میزبان جام طلایی خواهد بود که به همراه آن دو ستاره تیم رئال به ایران پا می‌گذارند و این اتفاق در ایران رقم می‌خورد. کاپ جام جهانی به همه 51 کشور قدم خواهد گذاشت و مقصد نهایی آن، قطر در امانت جام جهانی می‌کوشد تا کاپ طلایی را به صاحب اصلی خود، قهرمان جام جهانی تحویل دهد.

مراسم کاپ جام جهانی در شهر کیش برگزار خواهد شد که با هماهنگی فیفا و فدراسیون فوتبال ایران، برنامه ریزی لازم جهت ترتیب مراسم و پذیرایی از مهمان‌ها صورت بگیرد. اسپانسر برگزاری این مراسمات و سفر به 52 کشور توسط شرکت کوکاکولا تامین می‌شود و مسئولیت آن بر عهده تیم مدیریت فدراسیون فیفا خواهد بود.

این مراسم در هفته آینده برگزار می‌شود و روز و ساعت آن توسط خبرگزاری فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد که از طریق تلویزیون و وبسایت‌های مربوطه به سمع و نظر هواداران می‌رسد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.