ستاره های فوتبال به دوحه وارد می شوند

ستاره های فوتبال

ستارگان جام جهانی فوتبال، پیش از برگزاری اولین دوره این مسابقات که در خاورمیانه و جهان عرب برگزار می شود، وارد قطر شده اند.

برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر کلیک کنید.

در میان اولین بازیکنانی که در دوحه تاچ داون شدند، نمایندگانی از ایالات متحده آمریکا بودند، به طوری که تعدادی از اعضای گروه B گرگ برهالتر عصر پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی حمد شدند.

برهالتر نیز مانند چندین سرمربی تیم ملی، لیست خود را برای جام جهانی فوتبال آینده اعلام کرد و از 26 بازیکن در فهرست خود نام برد تا در مرحله گروهی انگلیس، ولز و ایران را به چالش بکشد.

ایالات متحده آمریکا – میزبان مشترک جام جهانی فوتبال در سال 2026 – در یازدهمین جام جهانی فوتبال در سال 2022 حضور خواهد داشت و بهترین نتیجه آنها در این تورنمنت در دوره افتتاحیه در اروگوئه در سال 1930 به دست می‌آید که سوم شد.

کریستین رولدان، کلین آکوستا، شان جانسون، آرون لانگ، دی آندر یدلین، جردن موریس، خسوس فریرا واکر زیمرمن و شاک نخستین بازیکنانی هستند که وارد قطر شده اند و به زودی تعداد بیشتری از ستارگان فیلم در دوحه حاضر می شوند.

برهالتر بسیار مشتاق است تا تلاش ایالات متحده برای جام جهانی فوتبال آغاز شود و این گونه بیان داشته است که:

ما معتقدیم که گروهی با استعداد، روحیه تیمی قوی و گروهی داریم که آماده رقابت است. ما بسیار مفتخریم که نماینده ایالات متحده هستیم و از حمایت شگفت انگیز هواداران خود در قطر قدردانی می کنیم.

برهالتر و ایالات متحده می توانند در دوحه منتظر حمایت های فزاینده باشند. پس از قطر، ساکنان ایالات متحده آمریکا بیشترین بلیط را برای این مسابقات خریداری کرده اند.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، گفت که دنیای فوتبال در هفته گذشته هیجان‌زده بوده و مربیان تیم‌های خود را برای شرکت در بزرگترین رویداد فوتبال جهان نشان می‌دهند.

اینفانتینو گفت: دیدن بازیکنانی که در دوحه در زمین بازی می‌کنند، مربیان تیم‌های خود را اعلام می‌کنند و بازیکنانی که با احساسات طبیعی و لجام گسیخته واکنش نشان می‌دهند و متوجه می‌شوند که شانس درخشش در بزرگترین نمایش روی زمین را خواهند داشت، دنیای فوتبال را هیجان زده کرده است.

ستاره های فوتبال آمریکا

من هم مانند بسیاری در سراسر جهان، تحت تأثیر داستان‌ها و دستاوردهای شگفت‌انگیز بازیکنانی قرار گرفته‌ام که در طول سفر خود برای انتخاب شدن برای بازی در این جام جهانی فوتبال، شانس‌ها را شکست داده‌اند. واکنش ها و هیجان آنها به ما یادآوری می کند که جام جهانی فوتبال برای میلیاردها نفر چه چیزی را نشان می دهد و چگونه فوتبال جهان را متحد می کند.

حسن الثوادی، دبیرکل کمیته عالی تحویل و میراث و رئیس FIFA World Cup 2022™ LLC، افزود: “ما هیجان زده هستیم که از اولین بازیکنان، مربیان و کارکنان برای جام جهانی 2022 قطر استقبال کنیم. بازیکنان و هواداران از همه چیزهایی که قطر در اولین جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب ارائه می دهد لذت می برند.

ما همچنین مشتاقانه منتظر استقبال از تیم‌های باقی‌مانده که در روزهای آینده وارد قطر می‌شوند و همچنین هواداران پرشمار آن‌ها هستیم تا جشن پر جنب و جوش این بازی زیبا را رقم بزنیم.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.