بازی دوستانه ایران و اروگوئه در راه است

ایران-اروگوئه

این روزها رسانه‌ها، درگیر اخبار متعددی حول محور بازی‌های دوستانه ایران با دیگر کشورها هستند و هر روز خبرهای جدیدی از سوی فیفا و فدراسیون فوتبال کشورها، فدراسیون فوتبال ایران را غافلگیر می‌کنند. برای مثال، تیم ایران در حال آماده سازی برای حضور در ونکوور بودند که فدراسیون فوتبال کانادا اعلام کنسلی کرد و ایران از بازی دوستانه با کانادا کناره گیری کرد.

طبق گفته‌های حسین کامرانی‌فر، تدارک بازی ایران با اروگوئه در روز 22 خردادماه چیده شده است و تیم ملی باید تا آن روز آمادگی لازم را کسب کنند تا یک بازی دوستانه و هیجان انگیز را رقم بزنند. این تیم در رده سیزدهم فیفا و فوتبال جهان قرار دارد که تجربه جدیدی برای این به ارمغان می‌آورد. این بازی به میزبانی کشور اروگوئه در پایتخت آن برگزار خواهد شد که موافقت و رایزنی‌های نهایی در حال بررسی است تا تیم ایران راهی این کشور شود.

پیش از این، مقرر شده است که تمامی 25 بازیکن تیم ملی ایران در روز دهم خردادماه به مقصد دوحه سفر کنند و سپس در آنجا مشخص شود که کدام تیم از تیم‌های جام جهانی، برای بازی دوستانه در مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد.

ایران-اروگوئه

اروگوئه انتخاب خوبی برای بازی تدارکاتی است که بنظر می‌رسد این مسابقه محقق خواهد شد اما باید دید فیفا و فدراسیون فوتبال اروگوئه در قطعی شدن این تصمیم چقدر جدی هستند. یکی از بازی‎‌های دوستانه اروگوئه در چند روز پیش کنسل شد و حالا بهترین موقعیت برای انتخاب جایگزین مناسب مثل تیم ایران خواهد بود. اروگوئه تیم قوی دارد و در کارنامه خود، دو بار جام قهرمانی را در دوره‌های نخست جام جهانی را از آن خود کرده است.

برنامه ریزی برای این مسابقات در حال پیگیری است و مشخص شد که مقصد نهایی ایران، از آمریکای شمالی به کشورهای قطر و آمریکای جنوبی تغییر یافت.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.