پلی آف جام جهانی آغاز شد

پلی آف

بازی‌های پلی آف جام جهانی از امشب، 11 خرداد 1400 به صورت رسمی آغاز شد. برنده این بازی‌ها پس از مسابقات پلی آف، در زیرگروه بی و هم گروهی با ایران قرار می‌گیرند و رقیب سوم ایران مشخص خواهد شد. اولین بازی در روز چهارشنبه، 11 خرداد ساعت 23:15 برگزار می‌شود که مصاف تیم اسکاتلند در مقابل اوکراین را رقم می‌زند.

این بازی به قدری برای طرفداران اوکراینی مهم است که همه تلاش و زحمات خود را برای این پلی آف گذاشته‌اند. در اصل، این بازی به علت جنگ اخیر اوکراین با روسیه به تعویق افتاد و حالا پس از اتمام آن درگیری‌ها و آماده سازی لازم تیم برای بازی انتخابی جام جهانی، زمان رویارویی با اسکاتلند فرا رسیده است. این فضای احساسی برای تیم اوکراین بسیار امید بخش خواهد بود و احتمال می‌رود که قبل از بازی، مراسم یادبود جانباختگان اجرا شود که مایه حمایت فیفا برای اوکراین خواهد بود.

پلی اف اوکراین و اسکاتلند

این حمایت و روحیه بخشی مطبوعات به تیم اوکراین، اذهان اسکاتلندی‌ها را درگیر کرده است و باعث ایجاد نگرانی برای بازیکنان اسکاتلند شده است که خبرنگاران اروپایی خواستار تعادل روحی در ورزشگاه و تماشاچیان هستند.

بازیکنان اوکراین تا به این لحظه، روزهای سختی را گذرانده‌اند و بازی تدارکاتی نداشتند که آمادگی لازم را کسب کنند اما از مهمترین افراد تیم می‌شود به زینچنکو (منچسترسیتی) ، مالینوفسکی (آتلانتا) ، یارمولنکو (وستهام) و یارمچوک (ینفیکا) اشاره کرد.

تیم اسکاتلند با آرایش 2-5-3 وارد زمین خواهد شد و از بازیکنان مهم این تیم می‌توان به رابرتسون (لیورپول) ، مک‌تامینی (منچستریونایتد)، اُدانل (مادرول)،‌ مک‌گین (وستهام) ، لیام کوپر (لیدز) و لیندون دایکس (کویینزپارک‌رنجرز) اشاره کرد.

برنده این بازی با تیم ولز در روز 15 خرداد دیدار می‌کند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.