بازی تدارکاتی ایران و الجزایر قطعی شد

ایران-الجزایر

ساعاتی پیس فدراسیون تیم ملی ایران با انتشار قطعی شدن خبر بازی تدارکاتی ایران و الجزایر، در رسانه‌های فوتبال خبرساز شد! فدراسیون تیم ملی الجزایر با توافقات پی در پی از طریق فیفا و فدراسیون ایران، تصمیم به بازی دوستانه با تیم ملی ایران گرفتند.

بازی تدارکاتی ایران-الجزایر در روز 22 خرداد برگزار خواهد شد که مکان برگزاری مسابقه در دوحه، پایتخت کشور قطر مشخص شده است. تیم ملی ایران که در اردوی آمادگی واقع در دوحه به سر می‌برند، با فضا و اتمسفر ورزشگاه‌ها آشنا شده و پس از اتمام اردو، به ایران باز می‌گردند. این آمادگی، فرصت خوبی برای روحیه بازیکنان و همچنین شرایط محیطی موثر بر بازی تاکتیکی را فراهم کرده است تا با امید بیشتر در بازی‌های اصلی جام جهانی حضور یابند.

بازی دوستانه میان الجزایر و ایران در ورزشگاه بزرگ نادی القطر شهر دوحه صورت می‌گیرد که خوشبختانه مسافت زیادی با هتل اقامت بازیکنان تیم ملی ایران ندارد و مسیر راحتی تا ورزشگاه طی می‌شود.

ایران-الجزایر

مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایران با رقبای خود دیداری تازه می‌کند که این بازی تدارکاتی باعث رویایی این سه ستاره فوتبالی خواهد شد. پورتو و اسپورتینگ دو مهاجم الجزایری که لژیونر پرتغال هستند، برای کسب قهرمانی لیگ پرتغال با طارمی رقابت تنگاتنگی داشتند که باید دید در این بازی دوستانه، چه میزان رفتار خصمانه را شاهد هستیم!

ملی پوشان ایران با این بازی به دستاورد مهمی برای جام جهانی می‌رسند که معیار خوبی برای محک‌زنی شرایط حاکم بر بازی‌های جام جهانی را رقم خواهد زد. پس از این بازی، تیم ملی ایران با اتمام اردوی آمادگی، در روز 24 خرداد به ایران باز ‌می‌گردند و برای مسابقات جام جهانی آماده می‌شوند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.