سرنوشت ماسکرانو برای قطر 2022

مسی و ماسکرانو

خاویر ماسکرانو بازیکن مطرح تیم آرژانتین، مطمئن نیست که در ماه‌های نوامبر و دسامبر امسال در قطر خواهد بود یا خیر. برای او، جام جهانی آینده ممکن است اولین تورنمنتی باشد که از فرانسه در سال 1998 در تلویزیون تماشا می‌کند. این بازیکن همه فن حریف یکی از اجزای کلیدی تیم ملی آرژانتین در چهار جام جهانی گذشته بود و با 20بیش از بازی در مسابقات مختلف ظاهر شد. در این رقابت‌های درخشان بیشتر از هر آرژانتینی دیگری بعد از دیگو مارادونا محبوب دل‌های علاقمندان به فوتبال شد.

ماسکرانو که عمیقا با تیم ملی کشورش پیوند خورده بود و همچنین در کره و ژاپن 2002 نیز حضور داشت. او در آن سال‌ها نوجوان بود و بخشی از گروه بازیکنان جوان توسط مربی سابق تیم ملی آرژانتین، مارسلو بیلسا دعوت شده بود و امکان حضور در آن مسابقات را داشت.

اکنون مربی آرژانتین، لورنزو احتمالاً در ماه نوامبر تکنیک‌های زیادی را در دستور کار خود خواهد داشت؛ زیرا تلاش می‌کند تیم خود را برای مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آمریکای جنوبی 2023 در ماه ژانویه که قرار است در کلمبیا برگزار شود، آماده کند.

این رقابت که به عنوان یک تورنمنت مقدماتی برای جام جهانی فوتبال زیر 20 سال اندونزی 2023 عمل می‌کند، ماسکرانو را برای اولین بار به عنوان مربی در آگاهی عمومی در آرژانتین می‌بیند و لورنزو به او اجازه می دهد فلسفه فوتبالی را که قصد دارد به نمایش بگذارد، در طول حرفه جدید خود توسعه یابد. ماسکرانو به عنوان مربی تیم ملی جوانان زیر 20 سال آینده درخشانی را به همراه خواهد شد.

ماسکرانو مربی تیم ملی جوانان آرژانتین

ماسکرانو یکی از اسطوره های فیفا بود که در قرعه کشی نهایی قطر 2022 در 1 آوریل شرکت کرد. شکی نیست که با بازی در کنار لیونل مسی در چهار جام جهانی اخیر و الگو بودن برای تعدادی از ستاره های فعلی آرژانتین مانند جیووانی لو سلسو، نیکلاس اوتامندی، مارکوس آکونا و نیکلاس تاگلیافیکو و دی ماریا تجربیات او ارزش قابل توجهی دارد.

او تصمیم گرفت این سخنان را با فیفا در میان بگذارد و موافقت خود را برای تیم لیونل اسکالونی ابراز کند. همچنین ماسکرانو اعلام کرد که تجربیات متعدد باعث شده، مسی را به بازیکن بهتری تبدیل کند و همین امر موجب اهمیت زیاد ماه‌های منتهی به جام جهانی برای آنان خواهد بود. البته ماسکرانو در گفتگوی خود از مارادونا و روزهای مشترک با او را مطرح کرد و به دلیل وابستگی او به مارادونا، جای تعجب نیست که این گفتگو به خاطرات خوش او از مارادونا سپری شود.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.