معرفی گروه E جام جهانی

جام جهانی قطر

دو تیم مشهور و جذاب جام جهانی یعنی آلمان و اسپانیا در گروه E قرار گرفته اند. به همین دلیل مشخص است که شانس صعود برای این دو از گروه بالا است و ژاپن و کاستاریکا نمی توانند چندان امیدواری داشته باشند. با این حال هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست. اما می توانید چشم انتظار مسابقه ای پر هیجان بین اسپانیا و آلمان باشیم.

تیم ملی اسپـانیـا

تیم ملی اسپـانیـا

تیم ملی اسپانیا با اینکه در ابتدای مسابقات یورو 2022 بازی خوبی نداشت اما در ادامه توانست آن را جبران کند و هم اکنون بسیاری امید دارند که این تیم بتواند نمایش خوبی را در جام جهانی قطر از خود به نمایش بگذارد. تیم ملی اسپانیا هم اکنون نسلی جدید از بازیکنان را در خود جای داده است.

ستاره

این تیم بازیکنان خوب بسیاری دارد که از میان آن ها می توان پدری را نام برد. این هافبک فقط 19 سال دارد. با وجود جوانی این بازیکن تا به حال 100 بازی برای باشگاه بارسا داشته است.

مربی

مربی تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه است. این سرمربی چهار سالی است که هدایت این تیم را برعهده دارد. انریکه در زمان فعالیت خود به عنوان بازیکن توانسته تا سه بار در جام جهانی حاضر شود و پیش از این در تیم هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید توپ زده است.

هدف

تیم ملی اسپانیا یکی از امیدهای رسیدن به قهرمانی جام جهانی قطر است. البته احتمالا تنها رسیدن به نیمه نهایی هم بتواند نتیجه مقبولی برای این سرمربی باشد. تیم اسپانیا فقط یک بار در سال 2010 به قهرمانی رسیده است.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۱۵ بار

برد: ۳۰ بار

مساوی: ۱۵ بار

باخت: ۱۸ بار

گل‌زده: ۹۹ بار

گل‌خورده: ۷۲ بار

تیم ملی کاستــاریکـا

تیم ملی کاستــاریکـا

این تیم با دشواری زیادی توانست شانس حضور در جام جهانی 2022 را به دست آورد و توانسته تا به حال 2 بار در مرحله حذفی شرکت کند.

ستاره

کیلور ناواس با 35 سال سن یکی از بازیکنان با تجربه در کشور خود است که سابقه خوبی در بازی های باشگاهی رئال مادرید و پاری سن ژرمن دارد. شاید امسال آخرین باری باشد که او در این مسابقات شرکت می کند، پس می خواهد این کار را با عملکردی خوب از خود به پایان برساند.

مربی

لوئیس فرناندو سوارس مربی 62 ساله کاستــاریکـا است. او تقریبا 1 سال و نیم است که هدایت این تیم را به عهده دارد. در سال 2006 او موفق شد تا تیم ملی اکوادور را به مرحله حذفی برساند.

هدف

در سال 2014 تیم کاستــاریکـا خاطرات خوشی را رقم زده است. اما هم اکنون با توجه به هم گروهی این تیم با تیم های سرسختی هم چون آلمان و اسپانیا واضح است که نمی تواند به رویایی بزرگ دست یابد.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۵ بار

برد: ۵ بار

مساوی: ۵ بار

باخت: ۸ بار

گل‌زده: ۱۹ بار

گل‌خورده: ۲۸ بار

تیم ملی آلمــــــان

تیم ملی آلمــــــان

آلمان بدون شک از جمله تیم هایی است که عده زیادی تصور می کنند به قهرمانی این جام برسد. آلمان پیش از این چهار بار به قهرمانی این جام رسیده است و دفعات زیادی در فینال بوده است، پس تصور پیروزی آن ها و صعود به مرحله بعدی بسیار عادی است.

ستاره

مولر تا به حال ده گل در جام جهانی داشته است. دروازه بان این تیم هم یعنی مانوئل نویر از بهترین ها است و می تواند این تیم را در موقعیت های خطرناک نجات دهد.

مربی

مربی تیم ملی آلمان هانسی فلیک است. او توانایی خوبی در مربی گری دارد و تیم های او همواره توانایی عالی داشته اند.

هدف

فقط رسیدن به قهرمانی این رقابت ها است که می تواند تیم ملی آلمان را راضی کند. البته تیم ملی آلمان در بازی های اخیر خود تنها یک بار موفق شده تا ایتالیا را شکست دهد.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۱۹ بار

برد: ۶۷ بار

مساوی: ۲۰ بار

باخت: ۲۲ بار

گل‌زده: ۲۲۶ بار گل‌خورده: ۱۲۵ بار

تیم ملی ژاپــــــن

تیم ملی ژاپــــــن

ژاپن یکی از تیم های مطرح در آسیا است. تعدادی از بازیکنان این تیم هم لژیونر بوده اند. اما امسال ژاپن در تیم سختی قرار گرفته است، پس باید منتظر بود و دید که نتیجه چه خواهد شد.

ستاره

واتورو اندو در یکی از باشگاه های آلمان نقش کاپیتانی را بر عهده دارد. این بازیکن 29 ساله با درخشش در این جام می تواند شانس حضور در تیم بهتری را پیدا کند.

مربی

مربی ژاپن از خود این کشور و فردی به اسم هاجیمه موریاسو است. این فرد که 54 سال سن دارد در بازی های خود 58 درصد برده است. در جام ملت های آسیا هم موفق شد تا به فینال برسد.

هدف

در دوره های قبلی ژاپن نتایج قابل قبولی کسب کرده است اما در این دوره در گروه سختی است و نمی توان زیاد به پیروزی آن ها امید داشت.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۶ بار

برد: ۵ بار

مساوی: ۵ بار

باخت: ۱۱ بار

گل‌زده: ۲۰ بار

گل‌خورده: ۲۹ بار

برای اطلاع از هزینه تور قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.