قطر از خوانندگان معروف برای حضور در جام جهانی دعوت کرد

جام جهانی قطر

هنگامی که کشور قطر برای مسابقات جام جهانی فوتبال انتخاب شد، شک و تردیدهای زیادی بین علاقمندان فوتبال به وجود آمد، زیرا قطر یک کشور کوچک است که جاذبه های چندانی ندارد، به همین دلیل قطری ها تمام تلاش خود را روی این موضوع گذاشته اند تا بتوانند امکانات تفریحی خوبی برای تماشاگران فراهم کنند.

مشکلات قطر از دیرباز تاکنون

بعد از انتخاب قطر برای میزبانی رقابت های فوتبال، انتقادات زیاد مردم و مسئولین باعث شد تا رئیس فیفا از سمت خود برکنار شود. با این حال از آن زمان قطر تمام تلاش خود را کرده است تا رضایت فیفا را جلب نماید، به همین دلیل این کشور از میزبانی برکنار نشد.

علاقمندان به فوتبال تردیدهایی نسبت به این کشور داشتند، زیرا آن ها معتقد بودند، چرا یک کشور کوچک در آسیا که جاذبه های زیادی هم ندارد، باید میزبانی جام جهانی را برعهده بگیرد. قطر از آن موقع ورزشگاه های زیادی را برای مسابقات ساخته و همین طور هتل ها و مراکز دیگری را هم آماده کرده است.

آمادگی برای تفریح تماشاگران جام جهانی

در قطر مراکز خرید و سواحل تفریحی زیادی وجود دارند، اما همچنان این مسائل پاسخگوی نیازهای تماشاگران نیست، به همین دلیل قطری ها سعی کردند تا بخش های دیگری هم آماده کنند تا هواداران بتوانند از اقامت خود در این کشور لذت ببرند و علاوه بر تماشای مسابقات اسباب سرگرمی دیگری هم داشته باشند.

دعوت از خوانندگان برای حضور در قطر

یکی از کارهایی که قطر برای سرگرمی تماشاگران انجام داده است، دعوت از خوانندگان معروف عربی و کشورهای دیگر است تا برنامه هایی را برای هواداران اجرا کنند.

حال قطر لیست این خوانندگان را اعلام کرده است تا خوانندگان عربی و غربی در کنار هم برنامه هایی را در سطح شهر برای تماشاگران اجرا کنند.

آمادگی مکان‌های مخصوص برای تماشاگران

یکی دیگر از کارهایی که قطری برای سرگرمی هواداران انجام داده است، آماده کردن یک مجموعه تفریحی در یکی از سواحل قطر است. در این مکان می توان از بازی های کامپیوتری لذت برد یا با پیش بینی نتیجه مسابقات هدیای ویژه ای را دریافت کرد.

همچنین یک ورزشگاه توسط یکی از اسپانسرها آماده شده تا علاقمندان بتوانند فوتبال شش نفره ای را بازی کنند. در این میان سایر برنامه های فرهنگی و تفریحی قطر هم در طول جام جهانی 2022 برپا می شوند.

آیا قطر موفق می شود؟

کشور قطر تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند امکانات خوبی برای گردشگران فراهم کند. به همین دلیل فیفا امید دارد تا قطر بتواند با یک میزبانی خود باعث کاهش انتقادها به سمت خود شود. چنانچه قطر بتواند موفق شود، در آینده کشورهای آسیایی بیشتری می توانند میزبان رقابت های جام جهانی باشند.

برای اطلاع از قیمت تور سفر به قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.