آماده سازی های کیش برای سفر تماشاگران به جام جهانی

جزیره کیش

هر ساله تقریبا یک میلیون مسافر به کیش رفت و آمد می کنند. اما در طی مسابقات جام جهانی فوتبال قطر 2022 ترمینال های جدیدی احداث شده تا در حدود 6 میلیون مسافر بتوانند در این مسیر رفت و آمد کنند.

سعید محمد که دبیر منطقه آزاد تجاری است اعلام کرده است که تفاهم نامه ای با کشور قطر امضا شده تا در زمان برپایی این دوره از رقابت ها هفته ای 400 پرواز از کیش به سمت قطر صورت گیرد.

وی همچنین بیان داشته است که این مورد ویژه به وسیله ایرلاین های داخلی و قطری صورت خواهد گرفت. فعلا در حال صحبت با نمایندگان قطری هستیم تا بتوانیم مراحل پایانی را نهایی کنیم. ما در تلاش هستیم تا بسترسازی مناسبی برای تماشاگران داشته باشیم و خروجی هم مشخص شده است.

برای خرید تور جام جهانی 2022 کلیک کنید.

در همین خصوص مشاور رئیس جمهور هم بیان داشته است که اقداماتی در خصوص ساخت هتل ها، ترمینال فرودگاه و بندر و مکان های اقامتی صورت گرفته است.

در حال حاضر 22 رویداد برای این دوره از مسابقات طراحی شده است که علاقه داریم توسط این مراسم ها هیجان را برای جام جهانی فوتبال در جزیره کیش ایجاد کنیم.

اقامت کردن در جزیره کیش نسبت به سایر کشورهای عربی بسیار ارزان تر است. به همین دلیل مردم ایران می توانند به جای اقامت در بقیه کشورها در کشور خودمان اقامت کنند. همین طور توسط خدمات پروازی و شناوری می توانند خود را در زمان رقابت ها به قطر برسانند.

هنگامی که از دکتر محمد سوال شد کارهای انجام شده تا چه میزان می تواند باعث جذب مسافران خارجی شود پاسخ داد که:

کارهای انجام شده نه فقط برای جام جهانی 2022 بلکه عاملی برای توسعه پایدار جزیره خواهد شد. این زیرساخت ها باعث می شود تا اگر در آینده هم رویداد دیگری باشد مشکلی نداشته باشیم.

این اقدامات در همه حوزه های سلامت، بندر، حمل و نقل فرودگاهی انجام می شوند و این کارها باعث می شود تا آینده خوبی برای مردم در جزیره کیش رقم بخورد. هدف ما تکمیل همه زیرساخت‌ها در جزیره کیش است.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.