برپایی چادرهای لوکس برای تماشاگران جام جهانی قطر 2022

چادرهای قطری

مسئولین قطری برای اقامت مسافرانی که در طول جام جهانی به این کشور سرازیر می شوند، چادرهای لوکسی تهیه دیده اند. اقامت در این چادرها هر شب در حدود 350 پوند خواهد بود.

چادرهای لاکچری مورد نظر در منطقه ای به اسم الخور قرار گرفته اند. در واقع شما می توانید آن را شبیه به یک شهر چادری در نظر بگیرید. این چادرها میزبان تماشاگران جام جهانی قطر 2022 خواهند بود.

علت ایجاد چادرهای لوکس قطری چیست؟

از آن جا که هتل ها و سایر اقامتگاه ها نمی توانند تمام مسافرانی که در این مدت به این کشور سفر می کنند را در خود جای دهند، به همین دلیل مسئولین قطری تصمیم به برپایی این چادرها گرفتند.

همین طور این چادرها هزینه کمتری نسبت به هتل ها دارند. اگر چادر از نوع معمولی باشد، هزینه اقامت در آن در حدود 200 دلار خواهد بود. اما سایر چادرهای لوکس گران تر هستند. جالب است که بدانید این نوع چادرها امکاناتی شبیه به هتل های پنج ستاره دارند.

اگر دوست دارید تا اقامتی خاطره انگیز در قطر را تجربه کنید، می توانید یکی از این چادرهای لاکچری را رزرو کنید. اما همان طور که گفتیم هزینه آن ها تقریبا بالاتر از شبی 12 میلیون تومان خواهد شد.

فردی به اسم عمرالجبار مسئولین برپایی این چادرها و برنامه ریزی برای آن ها را به عهده داشته است. وی از سه ماه قبل این پروژه را برنامه ریزی کرده است، سپس در حدود هزار چادر در این ناحیه برپا شده اند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای تماشاگران در مسابقات جام جهانی قطر 2022 باشند.

که در میان این چادرها بیست درصد آن ها امکانات بهتری نسبت به بقیه دارند. در واقع هدف اصلی از این چادرهای لوکس آن دسته از مسافرانی است که بودجه کافی دارند و می خواهند تجربه ای جدید را رقم بزنند.

در این چادرهای لاکچری می توانید از امکانات ویژه ای مانند وای فای، دستشویی، دستگاه قهوه و چایی ساز، تهویه هوا و حمام بهره مند شوید. در واقع مسئولین برگزاری مسابقات امیدوارند تا بتوانند از طریق این چادرها مردم سایر نقاط جهان را با آداب و رسوم قطر آشنا کنند.

چادرهای لوکس قطر

ظاهر چادرهای قطری به شکل چادرهای سنتی است اما داخل آن ها کاملا مدرن است و وسایل مورد نیاز خود شما قرار داده شده است.

همان طور که می دانید شهر الخور یکی از شهرهای است که در آن بازی های جام جهانی قطر در آن برگزار می شود. اولین بازی متعلق به تیم های انگلیس و آمریکا است و بازی دیگر در طول مسابقات نیمه نهایی رخ می دهد و این شهر از دوحه در حدود چهل دقیقه فاصله دارد.

تاریخ برگزاری مسابقات جام جهانی قطر 2022

جام جهانی قطر از تاریخ 21 نوامبر تا 18 نوامبر ادامه دارد و این مسابقات در هشت استادیوم قطر برگزار می شوند. مسئولین قطری امید دارند تا در حدود 1.2 میلیون تماشاگر برای دیدن این مسابقات وارد این کشور بشوند.

اقامت در قطر

در کشور قطر در حدود سی هزار اتاق در هتل ها وجود دارد که پاسخگوی هشتاد درصد از تماشاگران خواهند بود. کمیته فیفا همین طور از مردم محلی قطر درخواست کرده تا با اجاره ویلا و آپارتمان های خود به تماشاگران کمکی به رفاه حال مسافران بکنند.

هزینه اجاره یک آپارتمان 2 خوابه در حدود 390 دلار است. همین طور هزینه اقامت در کشتی قطری هم 1650 دلار خواهد بود.

مسافران عزیز می توانند برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر به پنل رزواسیون یابکس مراجعه کنند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.