آمدن کی روش و نگرانی بازیکنان پرسپولیس

کارلوس کی روش

در میانه اخبار رسیده درباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، شاید بیشترین نگرانی از آن بازیکنان تیم پرسپولیس باشد. به دلیل اینکه این بازیکنان در هفته های اخیر جزو طرفداران اسکوچیچ به شمار می رفته اند. همان طور که در خبرهای پیشین به آن اشاره کردیم قرار است تا یک اردو در کشور اتریش برگزار شود و نه بازیکن پرسپولیس اقدام به گرفتن ویزا برای رفتن به این اردو کرده اند.

برای اطلاع از تور جام جهانی قطر قیمت کلیک کنید.

سوالی که در این جا مطرح می شود این است که با بازگشت کی روش چه کسانی از پرسپولیس در این تیم باقی خواهند بود.

علیرضا بیرانوند

این دروازه بان پرسپولیسی در زمان مربی گری اسکوچیچ نیمکت نشین بود با این حال او هم یکی از حامیان اسکوچیچ به شمار می رود. حال باید دید با برگشت کی روش چه وضعیتی در انتظار او است.

دانیال اسماعیلی فر

این مدافع یکی از کسانی که است که در آخرین اردوی برگزار شده شرکت نداشته است. به همین دلیل او استوری که درباره حمایت از اسکوچیچ بوده را بازنشر نکرده است. در این راستا باید دید آیا این قضیه به او شانس حضور در تیم را می دهد یا خیر.

فرشاد فرجی

فرجی از مدافعان پرسپولیس به شمار می رود اما بنظر می رسد که انتخاب او توسط کی روش جای تردید داشته باشد زیرا کی روش گزینه های زیادی برای این پست دارد.

میلاد سرلک

این بازیکن به عنوان هافبک اسکوچیچ در تیم ایفای نقش می کرد با این حال کی روش شناختی از او ندارد و برای رسیدن به این جایگاه باید دوباره مهارت های خود را به این سرمربی نشان دهد.

سروش رفیعی

رفیعی از کسانی که است که به طور سرسختانه از اسکوچیچ حمایت می کرده اند. او علاوه بر انتشار استوری در مصاحبه ها هم به حمایت از این سرمربی پرداخته است.

مهدی ترابی

بنظر می رسد که خوش شانس ترین بازیکن پرسپولیس ترابی باشد. این بازیکن در دوران مربی گری اسکوچیچ فقط روی نیمکت بوده است.

سعید صادقی

صادقی در اردوی تیم ملی حاضر بوده و همین طور استوری درباره اسکوچیچ را هم منتشر نکرده است. به همین دلیل با مهارت هایی که این بازیکن از خود نشان داده است احتمالا بتواند در تیم کی روش جایی را برای خود دست و پا کند.

کمال کامیابی نیا

کامیابی نیا برای شرکت در اردوی اتریش به سفارت مراجعه کرده است با این حال از آن جا که این بازیکن در پرسپولیس ذخیره محسوب می شود بعید است تا توسط سرمربی جدید انتخاب گردد.

وحید امیری

امیری از دیگر بازیکنانی بود که به حمایت از اسکوچیچ برخواست و استوری درباره این موضوع منتشر کرد. حتی این سرمربی برای درمان مصدومیت امیری پزشک تیم ملی را به او اختصاص داد و همین طور جزو افرادی بود که به اتریش سفر می کردند. با این حال باید دید که تصمیم کی روش درباره امیری چه خواهد بود.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.