دقیقه به دقیقه با جام جهانی فوتبال

دوحه

در تاریخ بیست نوامبر اولین مسابقه بین قطر و اکوادور برگزار می شود و به این صورت این رقابت ها به طور رسمی آغاز می شوند.
تا به حال هیچ گاه مسابقات جام جهانی در پاییز برگزار نشده است و این اولین بار است که جام جهانی فوتبال در این فصل برپا می شود و علت آن آب و هوای گرم قطر است.
تیم ملی کشور ما هم در تاریخ 21 نوامبر به مصاف انگلیس یعنی سر سخت ترین حریف خود می رود. این مسابقه در روز 30 آبان و در استادیوم خلیفه برپا می شود.
این مسابقات آنقدر هیجان انگیز و پرطرفدار است که هر روز خبرهای تازه ای در راستای جام جهانی منتشر می شود که در ادامه تعدادی از آن ها را ذکر می کنیم.

کورنیش دوحه

تماشاگران خانم اخیرا در کورنیش دوحه در کنار لوگوی جام جهانی جمع شدند. به زودی شهروندان قطری شاهد مسابقات جهانی فوتبال در ورزشگاه های این کشور خواهند بود.
تیم ملی اکوادور که در اولین دیدار خود باید با قطر بازی کند برای آمادگی بیشتر با تیم ملی عراق یک بازی دوستانه انجام داد.
شهر لوسیل میزبان مراسم افتتاحیه و پایانی جام جهانی خواهد بود. در حال حاضر پرچم تیم های شرکت کننده در جام جهانی در این شهر نصب شده اند.

پرچم کشورها در دوحه


در فضای کورنیش دوحه پرچم کشورهای مختلف نصب شده است. این منطقه یکی از محله های گردشگری این کشور است که امکانات مختلفی را در خود جای داده است.
از تیم فوتبال بارسلونا 16 بازیکن برای بازی در رقابت های جام جهانی توسط کشورهای مختلف دعوت به عمل آمده است. در سال های پیش هم در جام های جهانی دیگری 14 و 13 بازیکن از این تیم دعوت شده بودند.

ورزشگاه احمد بن علی


ورزشگاه احمد بن علی پیش از این در جام ملت های آسیا استفاده شده است و هم اکنون هم یکی از استادیوم هایی است که در آن جام جهانی فوتبال قطر برگزار می شود. در فضای بیرونی این استادیوم یک ماکت بزرگ از جام جهانی نصب کرده اند.

در شهر استانبول یک توپ عظیم الجثه از جام جهانی در میدان بشیکتاش قرار گرفته است. این توپ شمارش معکوس تا شروع جام جهانی را به نمایش گذاشته است.
در کشور پاکستان هم یکی از فوتبال دوستان روی یکی از دیوارهای شهر پوستری از نیمار جونیور، کریستیانو رونالدو و مسی نصب کرده است تا علاقه خود را به بازیکنان مورد علاقه خود نشان دهد.
یکی از بازیکنان اکوادور به اسم کارلوس گروئزو به خاطر مصدومیت در بازی اخیر مجبور به ترک زمین شد. او زمین را با چشمانی اشک بار ترک کرد، زیرا شاید او هم نتواند در جام جهانی شرکت کند.
داروین نونیز که بازیکن تیم اروگوئه است، موفق به انجام دبل در بازی اخیر تیم خود شد تا نشان دهد با آمادگی کامل به استقبال جام جهانی می رود.
برای خرید تور قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.