صعود تیم ملی ایران از نظر جهانبخش دشوار است

علیرضا جهانبخش

جهانبخش طی مصاحبه‌ای که با امیر اسدی خبرنگار روزنامه ایران داشته، مشکلات متعددی پیرامون جام جهانی 2022 را مطرح نمود. بنا به گروه بندی ایران توسط فیفا، نگرانی‌های نسبتا مهمی برای هم‌بازی‌های ایران در قطر وجود دارد که بازیکنان تیم ملی به آن پرداخته‌اند. یکی از این مشکلات، عدم اطلاع از مکان و زمان برگزاری اردوهای آمادگی است که در این سری از مسابقات جام جهانی 2022، وجود ندارد و نمی‌دانیم هر تیم در چه بازه زمانی آماده بازی در قطر خواهد بود.

جهانبخش درباره هر کدام از هم‌بازی‌های ایران نظر اختصاصی داد که برای آینده تکنیکی تیم ملی مورد توجه قرار گرفته است. او برای این گروه نگرانی دارد و اعتراف کرد که صعود به مرحله بعدی بسیار دشوار خواهد بود؛ زیرا شرایط اردوهای آمادگی و بازی‌های تدارکاتی غیر قابل پیش بینی است و کار صعود سخت‌تر شده است. آمریکا توانست به راحتی در جام جهانی 2022 حضور پیدا کند. انگلیس هم از مدعیان برنده جام جهانی است که نمی‌توان منکر آن شد.

همچنین، تیم‌های ولز، اسکاتلند و اوکراین که مشخص نیست کدامشان به مصاف تیم ایران می‌روند، هرکدام دارای قدرت و استراتژی به خصوصی‌اند که ایران باید برای صعود و برد، از سطح آگاهی و انرژی بالایی برخوردار شود. افراد مهم تیم ولز و اسکاتلند، جزو بازیکنان لیگ اروپا هستند که از شایستگی و راندمان بالایی برخوردار هستند و تعیین کننده مسیر صعود خواهند بود!

اخبار متفاوتی برای بازی‌های تدارکاتی و فدراسیون تیم ملی ایران گفته شده که وضعیت تیم را ناپایدار کرده و جهانبخش در رابطه با این اختلافات بی اطلاع است. او مدعی شد که صعود در این گروه کار بسیار سختی خواهد بود و نیاز به برنامه ریزی بهتر و دقیق‌تری دارد!


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.