پرتغال به جام جهانی صعود کرد

برونو فرناندز در پیروزی پرتغال 2-0 مقابل مقدونیه شمالی دو گل به ثمر رساند. پرتغال کاری را انجام داد که ایتالیا از پس آن برنیامد و سه شنبه شب 2-0 مقدونیه شمالی را شکست داد تا حضور خود در جام جهانی زمستان امسال را تایید کند.

مقدونیه شمالی با شکست آتزوری پنج شنبه گذشته شگفتی ساز شد، اما قهرمان اروپا در سال 2016 نشان داد که پلی‌آف برای مینوها بسیار دور است و با گل برونو فرناندس این پل دفاعی را درهم شکست.

پیروزی 2-0 پرتغال مقابل مقدونیه

در بازی مقدماتی، پرتغال رکورد کامل خود در رسیدن به هر تورنمنت را از دست داد و اعتبار خود را در جام جهانی 1998 فرانسه حفظ کرد، اگرچه آن‌ها در سال‌های اخیر با تعداد انگشت شمار مسابقات از طریق پلی آف به مسابقات مقدماتی نزدیک شده اند.

برونو فرناندز در نیمه اول حدود نیم ساعت بازی، دروازه را باز کرد و به کریستیانو رونالدو اجازه داد یک پاس گل بدهد. اگرچه آن‌ها همیشه ارتباط خوبی برای باشگاه یا کشور پرتغال برقرار نکرده‌اند، اما بازیکن سابق رئال مادرید یک پاس گل به هافبک انجام داد، که او از فاصله 15 یاردی، این گل را ثبت کرد.

دومین گل پرتغال پس از یک ساعت، با پایانی عالی را رقم زد و کنترلکریس رونالدو بر روی تاکتیک را نشان داد. این بار دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول، یک سانتر خوب از سمت چپ بازی کرد که مرد منچستریونایتد به‌سمت آن دوید و اولین بار، درست قبل از برخورد توپ به زمین، گل شد.

پرتغال با این برد بلیط خود برای ورود به جام جهانی را دریافت کرد و حالا درفکر بازی های قطر است.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.