لیست کی روش از فهرست تیم ملی ایران

تیم ملی ایران

بالاخره کی روش لیستی از بازیکنانی که قرار است تا در اردوی اتریش حاضر شوند را اعلام کرده است. از آن جا که باید 26 نفر در رقابت های اصلی جام شرکت کنند، پس احتمالا شاهد حضور همین افراد با تغییرات اندکی باشیم. اما ممکن است که کی روش نظر خود را تغییر دهد و این لیست تغییر نماید.

لیست دروازه‌بان ‌ها

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، امیرعابدزاده و حسین حسینی در فهرست دروازه بانان تیم قرار دارند. هنگامی که سرمربی قبلی در ایران بود، این دروازه بانان هم در اردوی ایران شرکت داشتند، پس بنظر می رسد تا در جام جهانی قطر هم شرکت خواهند کرد. اما در صورتی که مصدوم شوند، شانس خود را از دست خواهند داد و ممکن است فرد دیگری مانند محمدرضا اخباری جایگزین گردد.

خط دفاعی تیم ملی ایران

شجاع خلیل زاده

در لیست قبلی که توسط اسکوچیچ تهیه دیده شده بود، افرادی مانند مهدی شیری، عارف آقاسی، آرمین سهرابیان و عارف غلامی حضور داشتند، اما این افراد توسط سرمربی جدید حذف شدند.

در حال حاضر کی روش از 3 بازیکن برای دفاع راست و چپ دعوت کرده است. البته شاید این تعداد در لیست نهایی کاهش یابند. همین طور باید گفت که برای پست میانی هم 4 بازیکن انتخاب شده اند که این افراد شامل مجید حسینی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی می شوند.

در این میان اگر یزدانی تمام تلاش خود را بکند، شامل موفق شود تا در لیست نهایی بازی ها قرار گیرد، همین طور بخش مدافع سمت راست هم در رقابت میان صالح حردانی و دانیال اسماعیلی فر قرار گرفته است.

پست هافبک

در لیستی که توسط سرمربی آماده شده است، مهدی حسینی و سروش رفیعی قرار ندارند و همین طور سعید صادقی و مهدی مهدی پور هم حذف شده اند. در این میان از آن جا که علی کریمی هم دچار مصدومیت شده است در این فهرست جایی ندارد. با این حال چنانچه کریمی بهبود یابد می تواند دوباره به تیم بازگردد. یکی از لژیونرهایی که شانس حضور در جایگاه هافبک را دارد امیرحسین حسین‌زاده است که شاید بتواند تیم را در قطر همراهی نماید.

حضور قطعی چند بازیکن در قطر

در پست خط حمله افرادی مانند مهدی ترابی، سردار آزمون، علی قلی زاده، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش حضور دارند. در صورتی که هیچ کدام از این بازیکنان مصدوم نشوند، حضور آن ها در جام جهانی قطعی بنظر می رسد.

در این میان همان طور که می دانید صیادمنش مصدوم شده است و کی روش علاقه ای هم به علی علیپور ندارد، پس این دو بازیکن هم در تیم نخواهند بود، اما مهدی قایدی ممکن است، در لیست کی روش قرار گیرد و باید صبر کرد و دید تا تصمیم سرمربی چه خواهد بود.

برای خرید پکیج جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.