کناره گیری خداداد عزیزی از کادر فنی تیم ملی

خداداد عزیزی

همیشه حواشی تیم ملی فوتبال ایران را دنبال می کنند. تقریبا چهال روز تا آغاز بازی های جام ملت های آسیا باقی مانده است و این بار مشکلاتی در خصوص کناره گیری خداداد عزیزی وجود دارد.

مربی جدید تیم ملی ایران بعد از نشستن بر کرسی مربی گری تصمیم گرفت تا عزیزی را به عنوان یکی از مشاوران خود انتخاب کند. اما در چند روز اخیر این ورزشکار کهنه کار تصمیم گرفته است تا از کادر فنی کناره گیری کند که این موضوع باعث ایجاد حواشی زیادی شده است.

البته خداداد موفق نشد تا موضوع استعفای خود را به گوش قلعه نویی برساند و این موضوع را به یکی از دستیاران وی اطلاع داد. وی دلیل این کار را به علت مشکلات شخصی بیان کرده است اما شایعاتی وجود دارد که این جدایی به دلیل دریافت نکردن پول از مسئولین فدراسیون و نداشتن قرارداد است. در این میان قلعه نویی که با این تصمیم مخالف بوده است، قصد دارد تا از فدراسیون قراردادی برای مشاوران خود دریافت کند تا به این صورت آن ها همراه وی در قطر حاضر باشند.

جالب است که بدانید عزیزی پیش تر با انتخاب قلعه نویی به همراه سرمربی مخالف بوده است و اعتقاد داشته کسی که در گل گهر نتایج ضعیفی کسب کرده است و او بیان داشته بود که قلعه نویی چگونه می تواند تیم ملی را همراهی کند؟ هرچند بعد از اینکه وی به عنوان مشاور انتخاب شد، از نظر خود برگشت و عذرخواهی هم کرد، حال باید دید آیا او داده نظر خود را درباره کناره گیری هم تغییر می دهد یا خیر؟


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.