زمان سفر تیم ملی ایران به جام جهانی قطر تعیین شد

تیم ملی ایران

مهدی محمد نبی مصاحبه ای درباره تیم ملی ایران و کمپ های مختلف آن انجام داده و در این مصاحبه بیان داشته است که:

با در نظر گرفتن تقویمی که کی روش به ما داده است، هماهنگی های لازم را در جلسه ای با اعضای سازمان لیگ و قنبرزاده انجام دادیم تا مینی کمپ هایی که قرار بود برگزار شوند ادامه یابند.

او همچنان در ادامه صحبت های خود اظهار داشت که طبق چیزی که دیدم کی روش دستورات و کارهای فنی تیم را به درستی انجام می دهد، بنابرین ما هم سعی داریم تا با برپایی اردوهایی با حضور اعضای داخلی شرایط را برای اردوی پایانی فراهم کنیم. این اردو تقریبا یک هفته زودتر از اعزام اعضای تیم به قطر برپا خواهد شد.

با وجود مینی کمپ های مختلف، ما در نظر داشتیم تا تیم ملی ایران بتواند زودتر به قطر سفر کند. در واقع ما درخواست دادیم تا این مینی کمپ ها زودتر برگزار شوند تا تیم بتواند سریعتر در قطر حاضر شود، پس احتمالا بازیکنان بتوانند 23 ام آبان ماه اعزام شوند.

البته ما در نظر داریم تا یک بازی دوستانه هم با تیم های حاشیه خلیج فارس داشته باشیم، اما هنوز جزئیات آن مشخص نیست. همچنین با یک تیم صحبت داشته ایم و امیدواریم در تهران حاضر شود. همینطور او در پاسخ به این سوال که تیم مورد نظر از اروپا یا آسیا است، اعلام کرد که هنوز مشخص نیست. برای خرید پکیج جام جهانی قطر کلیک کنید


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.