همراه با تیم ملی در جام جهانی قطر

علیرضا بیرانوند

در روز دوشنبه جدال بین ایران و انگلیس آغاز می شود و تیم ملی ایران در حال انجام تمرینات مختلف برای آمادگی خود است.

فیفا همواره از بازیکنان تیم های جام جهانی عکس هایی را می گیرد. حال بازیکنان تیم ملی ایران مقابل دوربین رفته اند ولی ژست های آن ها باعث شده تا انتقادهای زیادی نسبت به آن ها سرازیر شود.

– دوازه بان های تیم ملی در حال انجام تمرینات دشوار برای آمادگی بیشتر زیر نظر لوپز هستند.

– بعد از کنفرانس خبری کی روش و سوالات نامربوط خبرنگاران انگلیس، سرمربی پرتغالی به بازیکنان خود اعلام کرد که مراقب سوالات خبرنگاران باشند، زیرا آن ها قصد دارند تا آرامش تیم را برهم بزنند. با این حال بیرانوند و جهان بخش توانستند تا از حاشیه های ایجاد شده در امان باشند. اما هرچه به مسابقه نزدیک تر می شویم، جنگ روانی انگلیسی ها شدت می گیرد، به همین دلیل کی روش به بازیکنان تایید کرده که وارد حواشی نشوند.

فیفا

– فیفا پوستری از ستاره های معروف جام جهانی با شماره دو منتشر کرده است که مهدوی کیا هم در میان آن ها دیده می شود.

– سردار آزمون در دیدار اخیر برابر تونس در ترکیب تیم حضور نداشته و در چند ماه اخیر درگیر یک مصدومیت بوده است. با این حال در روزهای پنجشنبه و جمعه اخیر او به طور کامل در تمرینات شرکت کرده و بنظر می رسد که کاملا بهبود یافته است. البته هنوز مشخص نیست که آیا سردار در بازی برابر انگلیس شرکت خواهد کرد یا خیر.

– نماینده فیفا برای توضیح قوانین و چگونگی برپایی مسابقات در هتل تیم ملی با سرمربی تیم ایران صحبت کرده است.

– ساوت گیت اخیرا در تلاش بوده تا به صورت های مختلف درباره بازیکان تیم ملی ایران و ترکیب آن اطلاعات به دست آورد، البته تا به حال موفق به انجام این کار نشده است.

– مهدی طارمی که یکی از ستارگان تیم ملی ایران است، در باشگاه خود یعنی پورتو درخشش بسیار خوبی داشته است و توجه رسانه های زیادی به سمت او معطوف است. در همین خصوص یوفا در حساب توئیتر خود اعلام کرده است که: یکی از گلزن های بسیار خوب پورتو مهدی طارمی است، آیا او می تواند در این مسابقات هم خودی نشان دهد؟

همین طور که می دانید تیم ملی ایران اخیرا در دیدار مقابل تونس با شکست مواجه شده است. به همین دلیل بعد از بازی یک نشست توجیهی برای آن ها برپا شد تا اشتباهاتی که کرده بودند، برای آن ها توضیح داده شود.

برای خرید تور بازی های جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.