دو دروازه بان اصلی تیم ملی مشخص شدند

علیرضا بیرانوند

روزها می گذرد و به رقابت های جام جهانی نزدیک تر می شویم. کارلوس کی روش که بعد از خروج اسکوچیچ از ایران هدایت تیم را برعهده گرفته به زودی باید تیم ملی ایران را در برابر تیم هایی مانند انگلیس و آمریکا هدایت کند.

کی روش امیدوار است تا با شناخت خوبی که از بازیکنان ایرانی دارد، بتواند این بار به مرحله بعدی صعود کند. بنظر می رسد که همه بازیکنان در بخش های مختلف زمین برای اینکار آماده هستند. در این میان وجود دروازه بان های آماده می تواند امید تیم را برای پیروزی افزایش دهد.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی و امیر عابدزاده به عنوان ذخیره در نظر گرفته شده است. عابدزاده یکی از لژیونرهای ایران است. اما وضعیت سلامتی بیرانوند در حاله ای از ابهام قرار دارد.

عده ای اعتقاد دارند که کمر این بازیکن دچار مشکل است و باید جراحی شود در حالی که خود او این قضیه را انکار کرده است. سه دروازه بان بعدی که می توانند از گزینه های انتخابی باشند، شامل پیام نیازمند، محمد رضا اخباری و سیدحسین حسینی می شوند. البته با توجه به عملکرد خوب حسینی بنظر می رسد که شانس او از همه بیشتر باشد. حسینی در این فصل 5 کلین شیت انجام داده است.

اما نیازمند و اخباری فقط تعداد 3 و 4 کلین شیت داشته اند. یکی دیگر از دروازه بان های جوان تعداد 7 کلین شیت دارد و می تواند یکی از رقبای بیرانوند محسوب شود و این دروازه بان حسین پورحمیدی است. از دیگر دروازه ها می توان به علیرضا حقیقی، محسن فروزان، حامد لک و حبیب فرعباسی اشاره کرد که هر کدام 5 کلین شیت دارند.

اما از آن جا که روزهای زیادی تا جام باقی نمانده است، احتمال اینکه کی روش فرد بدون تجربه ای را به تیم دعوت کند، چندان بالا نیست. اما کی روش می تواند امیدوار باشد که گزینه های خوب زیادی در دسترس هستند.

برای اطلاع از قیمت تور قطر برای جام جهانی 2022 کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.