مکان های اقامتی با قیمت مناسب برای تماشاگران جام جهانی

هتل قطر

کشور قطر اعلام داشته است که برای همه تماشاگرانی که به این منطقه سفر می کنند، اقامتگاه های مختلفی را آماده کرده است، تا هر کدام بنابر بودجه خود بتوانند از آن ها استفاده نمایند.

دبیرکمیته عالی پروژه ها و میرات جام جهانی 2022 شخصی به اسم ناصر الخاطر است که وی در این باره گفته است:

کشور ما از تماشاگران ناحیه فارس برای سفر به این محل و تماشای جشن اولین جام جهانی در دنیای عرب و خاورمیانه دعوت به عمل می آورد. فروش بلیط های مرحله دوم جام جهانی به پایان رسیده است و قرار است بلیط های بیشتری مخصوصا برای مردم عربستان در دسترس قرار بگیرد. رقابت میان تیم فوتبال آرژانتین و عربستان دومین بازی پرفروش در میان سایر رقابت ها است.

مردم کشور عربستان از طریق مرز و توسط اتوبوس به سمت استادیوم ها خواهند آمد. همین طور کمیته میراث جام جهانی بیان داشته که از آن جا که کشور قطر به هند و چندی از کشورهای اروپایی نزدیک است، پس مطمئن هستیم که تقاضا برای خرید بلیط بسیار بالا خواهد بود.

تماشاگران می توانند برای خرید تور جام جهانی قطر 2022 به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنند.

همان طور که در ابتدای خبر هم ذکر کردیم، ناصر الخاطر به هواداران وعده داده است که انواع محل های مسکونی با قیمت های مناسب برای آن ها فراهم شده است.

قیمت این محل های اقامتی به صورت پیوسته شده و قیمت این خانه ها از هشتاد دلار آغاز می شوند. این کشور در زمینه آماده سازی مسابقات جام جهانی فوتبال و احداث استادیوم ها هزینه های زیادی را پرداخت کرده است با این حال فدراسیون جهانی فوتبال هزینه های حمل و نقل تیم های فوتبال، جوایز و پذیرایی را قبول کرده است.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.