صحبت های نشریه آفریقای جنوبی درباره شانس صعود ایران به مرحله بعدی

بازیکنان تیم ملی ایران

یکی از وب سایت های آفریقایی وضعیت تیم ملی ایران را همراه با کی روش بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که تیم ایران شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی فوتبال دارد.

این سایت که به اسم بیزنس لایو مشهور است، بیان داشته است که انگلیس در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می برد و می تواند از گروه خود صعود کند در ادامه این وب سایت اظهار داشته که گروه بی با اینکه تیم هایی از رده 9 تا 20 ام را در خود جای داده است، با این حال یکی از گروه های رقابتی محسوب می شود.

همچنین این وب سایت درباره تیم ایران نوشته است که: کی روش که در گذشته سرمربی گری تیم آفریقای جنوبی را بر عهده داشته، هم اکنون دوباره به تیم ایران بازگشته است. حال باید دید که عوض کردن مربی درست قبل از رقابت ها نتیجه خوبی دارد یا خیر.

البته توجه به این نکته ضروری است که کی روش از پیش با تیم ایران آشنا بوده است، در نتیجه این تغییر می تواند مثبت ارزیابی شود. همچنین از آن جا که تیم موفق شد تیم اروگوئه را شکست دهد و در برابر سنگال هم به مساوی برسد، در نتیجه شرایط تیم امیدوار کننده بنظر می رسد.

ایران در میان تیم های آسیایی قوی ترین صعود را در مرحله نخست داشته است و موفق شده تا با 25 امتیاز در راس گروه خود و بالاتر از کره جنوبی قرار گیرد. اما عربستان که در گروه B قرار داشته است، امتیاز 23 را کسب کرده است. ایران همچنین سه بار هم به قهرمانی جام ملت های آسیا رسیده است.

این تیم بازیکنان چندان جوانی ندارد و همین قضیه می تواند باعث ایجاد نگرانی کی روش شود. مهدی طارمی در سال 2019 به عنوان برترین گل زن شناخته شده بوده و در سال 2020 – 2021 عنوان سومین گلزن را از آن خود کرده است و در فصل بعدی هم دومین گلزن برتر بوده است. سپس به سردار آزمون می رسیم که در حال حاضر در تیم بایرلورکوزن فعالیت می کند. او هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار در روسیه بوده و عنوان بهترین گلزن ایران در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

برای خرید تور بازی های جام جهانی قطر کلیک کنید.

هم اکنون ایران در رتبه 20 ام فیفا قرار دارد و شرایط را برای گروه B دشوار خواهد ساخت. با این حال ایران شانس این را دارد که در 6 امین دوره از رقابت های جام جهانی به مرحله بعدی راه یابد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.