روش فدراسیون برای کاهش هزینه مسافران جام جهانی فوتبال

فیفا 2022

در راستای ساخت ساختمان هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری تاج اظهار کرد که امیدوار است که ساختمان فدراسیون هم به زودی افتتاح شود. تاج در ادامه بیان داشت که کشور ایران یکی از کشورهایی است که دارای   VAR نیست. در نتیجه داور تجهیزات مناسب را ندارد و اگر اشتباه کند، باشگاه ها اعتراض جدی خواهند کرد.

به دلیل این مشکلات ما داورهای زیادی را از دست داده ایم. در نتیجه سعی داریم تا این سیستم را در نیم فصل راه اندازی کنیم. همین طور به دلیل اینکه فیفا فقط 5 شرکت را در خصوص این تکنولوژی تایید کرده است در نتیجه ما قادر به استفاده از دانش بنیان ها نیستیم.

در ادامه تاج بیان داشت که فعلا تمرکز تیم ملی ایران برای مقابله با انگلیس است و ما به حاشیه ها توجهی نداریم. اما باید بگوییم که هیچ فرد ایرانی علاقه به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ندارد و درست کردن شایعه و ناامید کردن ملتی که از پیروزی تیم کشور خود خوشحال می شوند کار درستی نیست.

تیم ملی کشور قرار است تا در 19 آبان به مصاف نیکاراگوئه برود و سپس در 23 آبان به رقابت با تونس خواهد پرداخت. فعلا دنبال زمین چمن مناسبی هستیم تا بتوانیم بازی را به خوبی انجام دهیم.

اقامت در کیش آسان تر می شود

در ادامه صحبت ها رئیس فدراسیون ایران درباره وضعیت جزیره کیش اعلام کرد که:

در جزیره کیش کمپ مناسبی وجود دارد که اگر نیاز باشد آن را در اختیار تیم ملی قرار می دهیم. همین طور تماشاگران هم می توانند با اقامت در کیش از هزینه های زیاد قطر خودداری کنند. ما در نظر داریم تا تماشاگران و خبرنگاران در کیش ساکن شوند به این صورت هم بلیط هواپیما ارزان تر است و هم می توانند با کشتی به قطر بروند.

انتخاب نکونام به عنوان کمک مربی

تاج درباره برنامه کمک مربی گری نکونام هم به این صورت پاسخ داد:

همان طور که می دانید نکونام با تیم فولاد قرارداد دارد و طبق آن استفاده از افرادی که با شرکت های دیگر قرارداد دارند تخلف محسوب می شود، اما ما با باشگاه فولاد صحبت هایی کرده ایم.

تاج در ادامه بیان داشت که کشور ما مربی های حرفه ای زیادی دارد اما با ضمن احترام، انتخاب کارلوس کی روش همواره نکونام بوده است. ما سعی می کنیم که قراداد نکونام با فولاد کنسل نشود و بتواند در جام جهانی نیز حاضر شود.

برای خرید تور جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.