پاداش صعود به جام جهانی 2022 مشخص شد

تیم ملی ایران

هنگامی که تیم ملی ایران موفق شد تا تیم لبنان را شکست دهد، همه بازیکنان دست به دست هم داده و به خاطر دریافت نکردن پاداش و همین طور نحوه پشتیبانی تیم معترض شدند.

سپس بعد از این قضیه ملی پوشان توانستند تا در مقابل عراق هم به پیروزی دست یابند. البته این بار رئیس جمهور به صورت مستقیم در ورزشگاه آزادی حاضر نبود و بازی در حضور معاون رئیس جمهور، وزیر ورزش، چمران و … برگزار شد که مسئولین به ملی پوشان وعده دادند که پاداش خوبی در قبال صعود به جام جهانی دریافت خواهند کرد.

هنگامی که مسابقه تمام شد، هم مهدی طارمی در مصاحبه ای درباره این موضوع صحبت کرد و از مسئولان درخواست کرد تا برای صعود ملی پوشان به این رقابت ها پاداش ویژه ای تدارک ببینند.

اما چند ماه بعد از این قضیه عزیزی خادم و عده ای از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کنار گذاشته شدند، در نتیجه این مسائل سبب شد تا پاداش صعود به جام جهانی در کنار مشکلاتی که به وجود آمده بود به فراموشی سپرده شود.

بازیکنان در میان خواسته های خود درخواست داشتند که مجوز ورود خودرو به کشور داده شود. بنابرین هم اکنون با همکاری مسئولین قرار شده تا به هر یک از بازیکنان یک سانتافه ۲۰۱۸ نیوفیس داده شود. این ماشین هم اکنون قیمتی برابر با 3 الی 4 میلیارد تومان دارد.

با این حال این ماشین فقط پاداش ملی پوشان برای صعود به جام جهانی است و قرار است تا پاداش های دیگری هم در این بازی ها در نظر گرفته شود.

برای خرید تور جام جهانی 2022 قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.