حمایت سرمربی سابق از اسکوچیچ

حشمت مهاجرانی

حشمت مهاجرانی که در سال 1978 سرمربی تیم ملی ایران بوده است طی مصاحبه ای درباره تیم ملی ایران این گونه بیان داشته است که:

عملکرد تاج می تواند از دو دیدگاه منفی و مثبت مورد توجه قرار گیرد. اگر بخواهیم از نگاه منفی به این قضیه نگاه کنیم. اتهامات زیادی به او وارد شده است اما این اتهامات به اثبات نرسیده اند، پس نمی توانیم بگویم که قرار است دوباره تکرار شوند.

برای اطلاع از قیمت تور قطر برای جام جهانی 2022 به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.

اما اگر از نگاه مثبت این قضیه را بررسی کنیم، وی تجربه خوبی در مدیریت دارد و مقام هایی که در FIFA و AFC داشته است با تلاش به دست آمده اند و کادر خوبی هم با افرادی مانند نبی و قنبرزاده تشکیل داده است که افرادی کاربلد هستند و می توانند به خوبی به فوتبال خدمت کنند.

قضاوت کردن درباره عملکرد مهدی تاج بر عهده ما نیست و مطمئنا برای اتهاماتی که به او وارد است، جوابی وجود دارد به همین دلیل دوباره وارد میدان شده است و من امیدوار هستم در نهایت جوابی برای این اتهامات وجود داشته باشد و درستی یا نادرستی آن مشخص شود.

در حال حاضر وقت مناسبی برای تغییر سرمربی نیست. وظیفه ما این است که تیمی قوی که از لحاظ روانی و روحی بتواند رابطه خوبی با کادر فنی و بازیکنان داشته باشد در کنار اسکوچیچ داشته باشیم.

هم اکنون قرارداد اسکوچیچ تا پایان مسابقات است و برای فسخ آن مجبور خواهیم بود تا پولی به او بپردازیم و همین طور پولی دیگر را به مربی تازه بدیم و این کار به صلاح فوتبال ایران نیست. در نتیجه تصور نمی کنم که شرایط فعلی ما به گونه ای باشد که بخواهیم مربی را عوض کنیم.

دیدارهای تدارکاتی که برگزار می شوند باعث می شود تا به درک ما از نقاط ضعف کمک کنند و به این صورت می توانیم بر آن ها غلبه کنیم. البته تیم ما نقاط مثبتی دارد که با استفاده درست از آن ها می توانیم در جام جهانی موفق شیم. وحشت داشتن در مقابله با تیم انگلیس و تصور اینکه در مقابل آن شکست خواهیم خورد، نادرست است و ما باید تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم و این تصور باید در ذهن بازیکنان ایجاد شود تا بتوانند نمایش مناسبی از خود نمایش دهند.

بنظر من تیم ملی ایران می تواند با اسکوچیچ و استیلی به کار خود ادامه دهد و اگر هم بخواهیم تغییری ایجاد کنیم بهتر است تا شانس در اختیار مربی های ایرانی باشد. اگر کسی بگوید که می توانم تیم را تغییر دهم ادعای بسیار سختی کرده است و اگر بنا بر تغییر سرمربی باشد حالا که امثال دایی و کریمی روی کار نمی‌آیند گزینه‌هایی مثل نکونام و امیر قلعه‌نویی را داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.