نحوه خرید بلیط پروازهای ارزان قیمت جام جهانی مشخص شد

پرواز قطر

رستم قاسمی که وزیر راه و شهرسازی است، توانست به توافقات خوبی با وزیر حمل و نقل کشور قطر دست یابد. بر طبق صحبت های انجام شده، قرار شده تا قیمت بلیط هواپیما ایران و قطر ایرویز پیش از شروع مسابقات جام جهانی اعلام گردد.

سپس قاسمی خطاب به تماشاگران اعلام کرد که بلیط هایی که 80 میلیون تومان یا بالاتر هستند را خریداری نکنند و به هیچ وجه دنبال این بلیط ها نباشند.

او بیان داشت که با توجه به صحبت های انجام شده با کشور قطر 14 روز پیش از شروع رقابت های جام جهانی بلیط ارزان قیمت قطر در یک سایت مشخص به فروش می رسد. همچنین قرار است تا از شهرهایی مانند بندرعباس، شیراز، بوشهر و کیش پروازهایی به دوحه صورت گیرد.

از آن جا که خدمات مناسبی در استان های جنوبی کشور فراهم شده است هواداران می توانند در هنگام صبح به قطر بروند و سپس بعد از بازی دوباره به هتل خود بازگردند.

در ادامه وزیر درباره تعداد پروازها هم اذعان داشت که:

پروازهای زیادی برای رقابت های جام جهانی در نظر گرفته شده و ما تصور نمی کنیم که این تعداد هوادار وجود داشته باشد و تصور می شود که هزینه نشست و برخواست هواپیماها در فرودگاه دوحه بدون هزینه برای ما تمام شود.

همچنین درباره استفاده از بندر رویس هم با کشور قطر توافقی انجام شده است که ایرانیان بتوانند در این بندر یک نمایشگاه صنایع دستی برپا کنند و این نمایشگاه گردشگری به صورت دائمی باشد.

همین طور درباره حمل و نقل کالا و کشتی رانی هم برنامه هایی وجود دارد که قرار است تا بین ایران و قطر روابط کشتی رانی وجود داشته باشد و از آن جا که مشکلات گذشته در حال برطرف شدن است، در نتیجه روابط دو کشور در حال پیشرفت کردن است.

در آخر هم به این موضوع اشاره شد که برنامه ایجاد تونل زیرزمینی هم بین دو کشور در نظر گرفته شده است.

برای اطلاع از قیمت تور قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.