بازی ایران و کانادا لغو شد

لغو بازی ایران و کانادا

طی اخبار گذشته ، بنا شد بازی تدارکاتی میان ایران و کانادا صورت بگیرد و موافقت هر دو کشور در این تصمیم مطرح شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در این حین، بازیکنان برای اردوی ونکوور قصد آماده سازی و تمرینات پی در پی داشتند که با خبری ناگهانی، از لغو بازی دوستانه ایران و کانادا مطلع شدند.

این بازی با حضور بازیکنان تیم ملی هر دو کشور ایران و کانادا به همراه تماشاچیان در شهر ونکوور مقرر شد که پس از انتشار خبر لغو بازی از سوی تیم رسانه‌ای کانادا، اردوی بازی دوستانه کنسل گردید. حمید استیلی، سرپرست تیم ملی ایران، در رابطه با این خبر اظهار بی اطلاعی کرد و درخواست توضیح از سوی سازمان فیفا شد. او همچنین در نظر داشت که ویزای ورود به کشور کانادا به سختی صادر می‌شود و هرچه زودتر باید برای ورود بازیکنان اقدامیاتی صورت گیرد که با این خبر دیگر نیازی به پیگیری نیست.

حمید استیلی مخالف لغو بازی ایران و کانادا

مدیر رسانه‌ای فدراسیون فوتبال ایران با این خبر بسیار شوکه شد و اعلام کرد که هیچ نامه‌ای از سوی فیفا به دست آنان نرسیده و منتظر اطلاعات دقیق این تصمیم است. در رابطه به محل برگزاری اردوی آمادگی برای تیم ملی ایران، خبر قطعی وجود ندارد اما اردو در کانادا لغو خواهد شد و احتمالا در قطر برگزار می‌شود.

معاون وزیر ورزش در توییتر خود از این بابت ابراز ناراحتی کرد و اعتراض خود را با درخواست غرامت 10 میلیون دلاری مطرح کرد. او معتقد است که این غرامت به دلیل لغو یک طرفه از سوی کانادا باید پرداخت شود و جبران ضرر تیم ملی ایران باشد. این تصمیم فقط به دست فدراسیون فوتبال کانادا شکل گرفته و نظرات شخصی و سیاسی و غیر ورزشی هم در آن دخالت داشته‌اند.

به نظر می‌رسد بازیکنان تیم ملی کانادا هم از این بازی تدارکاتی رضایت ندارند و تمایلی به رقابت وجود ندارد. در این فضای سیاسی و ورزشی، تصمیم ملغای بازی دوستانه اجرا شد اما برای پرداخت ضررهای مالی و برنامه ریزی در این حیطه، توقعاتی از سوی ایران وجود دارد که باید به آنان پرداخته شود. این جریمه‌ها توسط حمید استیلی هم مطرح شده است که باید دید تا چه حد برای منفعت ایران و تیمش کاربرد دارد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.