نشریه انگلیسی خواستار حذف ایران از جام جهانی شد

تیم ملی ایران

یکی از نشریات انگلیسی ادعا کرده که ایران به روسیه در حمله به اوکراین کمک می کند و از فیفا خواسته تا تیم ملی ایران را هم از مسابقات حذف کند.

این نشریه که تلگراف نام دارد عنوان است که: مدت زمان کمی تا نخستین بازی ایران باقی نمانده است و در این مدت فیفا چندین درخواست مبنی بر حذف ایران از جام جهانی 2022 دریافت کرده است که یکی از آن ها به علت این است که ایران پهبادهایی در اختیار روسیه قرار داده تا در جنگ اوکراین از آن ها استفاده کند.

کریس برایانت که عضو پارلمان انگلیس است در این باره گفته است که:  همه مقامات ورزشی در هر رشته ای باید مراقب عملکرد ایران در جنگ و حمایت او از پوتین باشند و این گونه کشورها نباید در این مسابقات ورزشی شرکت داده شوند.

همچنین این نشریه در ادامه ذکر کرده است که:

فیفا به خاطر حمله نظامی کشور روسیه به اوکراین این کشور را در همه برنامه های ورزشی فوتبال و همین طور مسابقات مقدماتی یورو 2024 منع کرده است. همین طور از آن جا که بلاروس هم با روسیه متحد است فعلا قادر نیست تا مسابقاتی را در خاک خود برگزار کند و باید آن ها در یکی از کشورهای بی طرف برگزار نماید. در صورتی که نقش پهبادهای ایران در اوکراین هم مشخص شود باید این کشور از طرف اتحادیه اروپا دچار تحریم هایی گردد.

برای خرید تور جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.