مقاله نشریه انگلیسی درباره پیروزی ایران

تیم ملی ایران

تیم ملی ایران توانست در شب جمعه به پیروزی 1 بر 0 مقابل اروگوئه دست یابد. بعد از این پیروزی بود که نشریه انگلیسی مقاله ای درباره خوشحالی تماشاگران ایرانی منتشر کرد.

این نشریه عنوان داشت که:

طرفداران تیم ملی ایران بعد از اینکه به پیروزی در برابر اروگوئه دست یافتند به شدت خوشحالی کرده و از ایران عنوان مدعی برای صعود در جام جهانی نام بردند.

این نشریه علت اصلی هیجان هواداران ایران را شکست رقبای این تیم در برابر سایر تیم ها می داند در حالی که تیم ایران موفق شده تا در بازی خود به پیروزی دست یابد.

تیم انگلیس در رقابت مقابل ایتالیا شکست خورد و باعث شد انتقادهای زیای به سمت او سرازیر شود. از طرف دیگر ولز هم در مصاف با بلژیک با شکست روبرو شد.

حتی تیم آمریکا هم در برابر ژاپن شکست سنگین دو بر صفر را متحمل شد. به همین دلیل این روزنامه به بررسی عکس العمل طرفداران در فضای مجازی پرداخت.

برای رزرو تور جام جهانی قطر کلیک کنید.

این نشریه اظهار داشت که:

کاربری در شبکه های اجتماعی بعد از پیروزی ایران در برابر اروگوئه از واژه بوم که شبیه بمب است استفاده کرده است. فرد دیگری نوشته که ایران می تواند از گروه خود صعود نماید.

در این میان شخص دیگری عنوان داشته که ایران شبیه به اسب سیاه است. فرد دیگری هم در قالب یک جوک ذکر کرده است که ایران در جام جهانی است ولی ارلینگ هالند در این مسابقات حاضر نیست.

در پایان این مقاله درباره واکنش کی روش در برابر پیروزی تیم ملی ایران و اتحاد بازیکنان این تیم صحبت شد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.