جلسه فدراسیون با کی روش

کی روش

بعد از حضور کی روش در ایران جلسه ای با همراهی مسئولین فدراسیون برپا شد و در آن برنامه هایی که قرار است، انجام شود مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه افرادی مانند تاج، منصور قنبرزاده، مهدی محمدنبی و کی روش حضور داشتند.

برای خرید تور جام جهانی 2022 کلیک کنید.

کی روش در این جلسه بیان داشت که:

از اینکه من را به جلسه دعوت کردید، خوشحالم. من و آقای تاج سوابقی داریم که به لحاظ سن می توانیم متوجه ماموریت خود بشویم. با اینکه به ایران آمده ام ولی چشم داشتی ندارم و تنها دلیل من ایجاد یک خاطره خوش برای مردم ایران است.

من به چالش علاقه دارم تا زمانی که به موفقیت تیم منتهی گردد و از کسی هم کینه ای ندارم. همچنین به دلیل مذاکراتی که با تاج درباره سرمربی گری داشتم از ایشان تشکر می کنم.

همین طور تاج با دعوت کردن از من شخصیت بزرگ خود را نشان داد و خدمت بزرگی به فوتبال این کشور کرد. ما باید با همدیگر همکاری کنیم تا موفق شیم به نتیجه برسیم. به خاطر اعتمادی که اعضای فدراسیون به من داشته اند کار سختی در پیش دارم. من تجربه دارم که نباید با رسانه ها درگیر شد بلکه باید چنان عملکردی از خود نشان دهیم که همه از ما دفاع کنند.

به خاطر قرارگیری در گروهی که در جام جهانی هستیم عده زیادی از رسانه های خارجی هم به کار ما توجه می کنند. در نتیجه نظم بسیار مهم است. از لحاظ فوتبال در گروه ویژه ای قرار گرفته ایم. از لحاظ سیاسی هم فدراسیون از من انتظاراتی دارد. همچنین درباره این حرف که گفته اند من به فدراسیون فوتبال دستور می دهم باید بگویم که من و ایشان با یکدیگر توافق می کنیم و قضیه به این صورت نیست.

بعد از صحبت های انجام شده با اعضای فدراسیون من تحقیقاتی کردم و لیگ فوتبال و همچنین بازیکنان را در نظر گرفتم و اکنون اینجا هستم تا از نزدیک شرایط را مشاهده کنم و می خوام بازی ها را مورد بررسی قرار دهم. سپس بعد از اینکه برنامه ریزی کردم نظرم را درباره مسیر جام جهانی قطر خواهم گفت.

محمد نبی هم در این جلسه بیان داشت که:

با همراهی تاج و کارلوس کی روش و همین طور بازیکنان تیم و حمایتی که صورت گرفته است شرایط خوبی را ایجاد خواهیم کرد و همین طور به صورت کامل با یکدیگر همکاری می کنیم، تا تیم شرایط خوبی را تجربه کند.

سپس قنبرزاده اظهار داشت که:

تاج تصمیم شجاعانه ای گرفت که توسط ما به صورت کامل حمایت شد. ما وظیفه داریم تا پشتیبانی و حمایت خود را نشان دهیم و هدف ما ایجاد آرامش است.

سپس تاج درباره حضور کی روش بیان داشت که:

از انتخابی که کردم خوشحالم و امید دارم که با همکاری هم باعث خوشحالی مردم بشویم. تا به حال تجربه دو بار رفتن به جام جهانی را داریم و این بار هم قرار است تا با کی روش به جام برویم. انشالله با استفاده از تجربیاتی که در گذشته کسب کردیم نتایج خوبی را به دست خواهیم آورد. هدف ما مسیر جام جهانی و پیشرفت در آن است.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.