پرواز قطعی از 6 شهر ایران به دوحه قطر

دوحه

در حال حاضر قرار شده تا از شهرهای کیش، مشهد، شیراز، تهران، اصفهان و لار پرواز به سمت دوحه صورت گیرد و هر فرد برای خریدن بلیط پرواز دوحه باید بلیط بازی های جام جهانی را هم داشته باشد.

در جلسه مهمی که بین وزیر راه و شهرسازی ایران، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزیر امور خارجه و وزیر ورزش با وزیر راه قطر داشتند، صحبت های مهمی درباره پروازهای جام جهانی صورت گرفت.

در راستای پرواز به سمت قطر دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و قطر ایرویز فعالیت دارند. پروازهای به سمت دوحه از 28 آبان شروع می شوند و تا پایان آذر ماه ادامه دارند و تعداد این پروازها برای هواپیمایی ایران ایر 84 و برای قطر ایرویز 198 پرواز است.

در زمان بازی های ایران که در روزهای 30 آبان، چهار آذر و هشت آذر برگزار می شوند برنامه ریزی هایی انجام شده تا هواداران بتوانند به صورت روزانه به دوحه سفر کنند و بازگردند.

سپس رئیس سازمان هواپیمایی ایران درباره قیمت بلیط هواپیما دوحه بیان داشت که: با اینکه پروازهای خارجی شرایط مخصوصی دارند، اما توافقاتی صورت گرفته تا شرکت هواپیمایی ایرویز قیمت بلیط هواپیما را در ایام جام جهانی و در روزهای بازی ایران به زودی روی سایت خود اعلام کند.

شرکت ایران ایر هم قرار است تا قیمت بلیط ها را شنبه مشخص سازد تا مردم بتوانند از سایت این شرکت بلیط های خود را فراهم کنند.

سپس از محمدی بخش سوال شد که آیا سازمان هواپیمایی کشور اقدامات بخصوصی درباره سفرهای ارزان دارد و اینکه مسافران برای خرید بلیط تکی پرواز دوحه محدودیتی دارند یا خیر؟

هیچ گونه محدودیتی در جهت خرید پروازهای تک نفره نداریم. تماشاگران باید در سامانه ثبت نام کنند و علاوه بر داشتن بلیط جام جهانی، واکسن را هم زده باشند. در این میان باید دستورالعمل های لازم که وزارت ورزش اعلام کرده است را هم مشاهده کنند.

همچنین اگر تور، رفت و آمد درون شهری و هتل هم در قیمت ها لحاظ شود هواداران می توانند با توجه به بودجه خود یکی را انتخاب کنند. برای خرید تور جام جهانی 2022 کلیک کنید


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.