معرفی گروه D جام جهانی

گروه دی جام جهانی

در سال 2018 فرانسه قهرمان جام جهانی شد و حالا این تیم در گروه دی قرار دارد. جالب است که بدانید این تیم در جام قبلی هم با دانمارک و استرالیا در یک گروه بوده و فقط تیم تونس جدید است.

برای اطلاع از هزینه تور جام جهانی قطر کلیک کنید.

فرانسـه

انتظارات از این تیم بسیار بالا است. اما نکته جالب این است که معمولا قهرمان دوره قبلی در دوره بعدی نتایج خوبی کسب نمی کند. اما در حال حاضر تیم ملی فرانسه هافبک های جوانی دارد و سرمربی این تیم امیدوار است تا بتواند نتایج خوبی را کسب نماید.

ستاره تیم ملی فرانسه

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه یکی از امیدهای تیم فرانسه است. این بازیکن در دوره قبلی و در فینال رقابت ها گل زد. در جام جهانی پیشین امباپه موفق شد تا چهار گل را به ثبت برساند.

مربی

دیدیه دشان در زمان فعالیت خود به عنوان کاپیتان قهرمانی جام جهانی را جشن گرفته است و همین طور وی زمانی که سرمربی بوده است هم به این موفقیت دست یافته است. این سرمربی 54 سال سن دارد و رسانه ها حدس می زنند که شاید بعد از این بازی ها وی از این مسابقات جدا شود.

هدف

دشان تمام سعی خود را خواهد کرد که در این جام تیم فرانسه عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. به همین دلیل شاید حتی به رفتن به نیمه نهایی هم رضایت دهد.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۱۵ بار

برد: ۳۴ بار

مساوی: ۱۳ بار

باخت: ۱۹ بار

گل‌زده: ۱۲۰ بار

گل‌خورده: ۷۷ بار

استـرالیا

تیم ملی استرالیا

تیم ملی استرالیا در جام قبلی به مقام آخر رسیدند و در مرحله انتخابی هم شرایط دشواری داشتند.

ستاره

سرمربی تیم استرالیا به بازیکنانی مانند هروستیچ و هلاس ورونا امید دارد. البته هروستیچ بازی های ملی کمی در کارنامه خود دارد. با این حال این بازیکن در باشگاه های فوتبال آلمان و هلند توپ زده است و می تواند با عملکرد خوب خود توجه باشگاه های معروف را به خود جلب کند.

مربی

سرمربی تیم فوتبال استرالیا گراهام آرنولد است و 59 سال سن دارد. این مربی تا به حال 23 برد داشته است که نتیجه چندان بدی نیست، اما محبوبیت زیادی ندارد.

هدف

استرالیا شانس چندان زیادی برای صعود ندارد و ممکن است به مقام سوم دست یابد. اگرچه باید دید که تیم های دیگر چگونه در جام ظاهر می شوند.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۵ بار

برد: ۲ بار

مساوی: ۴ بار

باخت: ۱۰ بار

گل‌زده: ۱۳ بار

گل‌خورده: ۳۱ بار

دانمــارک

تیم ملی دانمارک

تیم ملی دانمارک در سال 2022 موفق شد تا در نیمه نهایی یورو حاضر شود. چینش این تیم همانند آن سال خواهد بود و با توجه به اینکه دانمارک موفق شد بعد از آلمان به جام جهانی قطر راه یابد، ممکن است شاهد اتفاقات جالبی از طرف این تیم باشیم.

ستاره

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی در یورو 2022 دقیقا به مدت چهار دقیقه به خاطر ایست قلبی می میرد و دوباره زنده می شود. حالا این بازیکن دوباره آماده است تا در رقابت های قطر حاضر شود. وی تا به حال در 117 بازی ملی شرکت داشته است.

مربی

سرمربی تیم دانمارک کسپر هیولمند است که 50 سال سن دارد وی فقط یک بار در آلمان سرمربی بوده و بعد از آن تمام دوران حرفه ای خود را در دانمارک گذرانده است.

هدف

یکی از نشریات پیش از این هنگام اعلام قهرمانان احتمالی جام جهانی، دانمارک را هم در لیست قرار داده بود، اما این احتمال اندکی به دور از واقعیت است. با این حال ممکن است این تیم به نیمه نهایی راه یابد.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۵ بار

برد: ۹ بار

مساوی: ۵ بار

باخت: ۶ بار

گل‌زده: ۳۰ بار

گل‌خورده: ۲۶ بار

تـونــس

هنگامی که تیم ملی تونس در رقابت های جام ملت های آفریقا شکست خورد سرمربی آن ها عوض شد و جلال القادری در نیمکت این تیم نشست و به این صورت تیم این کشور موفق شد تا به رقابت های جام جهانی 2022 راه یافت.

تیم ملی تونس

ستاره

یکی از بازیکنان مشهور این کشور یوسف المساکنی است که بیشتر دوران بازی خود را در قطر بوده و فقط مدتی در بلژیک بازی کرده است. همچنین باید گفت که این بازیکن در جام جهانی قبلی هم نبوده است.

مربی

جلال القادری سرمربی 50 ساله تیم تونس است و تا به حال نتایج خوبی از جمله 5 برد را از خود نشان داده است. از زمانی که این سرمربی هدایت تیم را به عهده گرفته است، نتایج مناسبی برای تیم به ثبت رسیده است.

هدف

تونس با وجود تیم های که با آن هم گروه است، نمی تواند امید چندانی داشته باشد، اما این تیم هم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند معجزه ای را ایجاد کند.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۴ بار

برد: ۲ بار

مساوی: ۴ بار

باخت: ۹ بار

گل‌زده: ۱۳ بار

گل‌خورده: ۲۵ بار


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.