معرفی گروه H جام جهانی

گروه اچ فیفا

گروه H مطمئنا مسابقات جالبی را به چشم خود می بیند. در این گروه تیم هایی مانند پرتقال، غنا، اروگوئه و کره جنوبی حاضر هستند. با اینکه پرتغال و اروگوئه تیم های قوی هستند، اما دو تیم دیگر این گروه هم در نوبه خود می توانند شگفتی ساز شوند. تیم ملی اروگوئه هم اولین کشوری است که میزبانی رقابت های جام جهانی فوتبال را برعهده داشته و همین طور اولین قهرمان این رقابت ها بوده است.

تیم ملی پــرتغــال

تیم ملی پرتغال

تماشاگران تیم فوتبال پرتغال امید دارند که این تیم بتواند یک بار هم که شده برنده این مسابقات باشد. تیم پرتغال در جام ملت های اروپا به قهرمانی رسیده است، پس مردم امیدوارند تا بتوانند باز هم نتایج خوبی را از خود نشان دهند.

ستاره تیم ملی پرتغال

مطمئنا برترین بازیکن این کشور کریستیانو رونالدو است. این بازیکن توانست تا در رقابت های جام جهانی مختلف هفت گل را به ثبت برساند. همین طور تاکنون 117 گل داشته است. تیم ملی پرتغال  بازیکنان خوبی دارد، اما رونالدو بیشترین تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند در این تورنمنت نتایج ماندگاری را از خود به جای بگذارد.

مربی تیم ملی پرتغال

سرمربی تیم پرتغال فرناندو سانتوش است که 68 سن سال دارد. این سرمربی موفق شد تا جام قهرمانی تیم ملی پرتغال را به ارمغان دارد. همین طور در یورو 2016 و لیگ اروپا هم نتایج خوبی داشت.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۷ بار

برد: ۱۴ بار

مساوی: ۶ بار

باخت: ۱۰ بار

گل‌زده: ۴۹ بار

گل‌خورده: ۳۵ بار

تیم ملی فوتبال غنـــــا

تیم ملی فوتبال غنـــــا

تیم ملی غنا نخستین بار در سال 2006 بود که در جام جهانی فوتبال شرکت کرد. اما آن ها توانسته اند تا به حال دو بار در مرحله حذفی شرکت کنند. اما امسال غنا نتایج مناسبی نگرفته است، در نتیجه شانس صعود به مرحله بعدی بالا نیست.

ستاره تیم ملی غنا

محمد قدوس یکی از ستارگان این تیم است که در آژاکس توپ می زند. این هافبک که تنها 22 سال سن دارد، می تواند از جام جهانی قطر برای رسیدن به یک موقعیت بهتر استفاده کند.

مربی تیم ملی غنا

سرمربی تیم فوتبال غنا فردی به اسم اتو آدو است که این فرد پیش از این در آلمان کار می کرده است. وی در تیم هامبورگ توپ زده است و از سال 2006 با غنا کار می کند.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۳ بار

برد: ۴ بار

مساوی: ۳ بار

باخت: ۵ بار

گل‌زده: ۱۳ بار

گل‌خورده: ۱۶ بار

تیم ملی اروگــوئه

تیم ملی اروگــوئه

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره کردیم، تیم فوتبال اروگوئه اولین تیمی است که در این رقابت ها به قهرمانی رسیده است. در مسابقات آمریکای جنوبی هم به مقام سوم رسیده است. بنظر می رسد که تماشاگران این تیم هیجان خاصی برای این جام دارند.

ستاره تیم ملی اروگوئه

این تیم دارای ستاره های زیادی است که از جمله آن ها می توان به نونیس و دیگو گودین اشاره کرد. اما شاید بهترین ستاره و آماده ترین بازیکن آن والورده باشد که در رئال مادرید بازی می کند. این بازیکن 24 سال سن دارد و استعداد خوبی را از خود نشان داده است.

مربی تیم ملی غنا

سرمربی پیشن این تیم در حدود پانزده سال هدایت این تیم را برعهده است تا اینکه سرانجام این جایگاه به فرد دیگری به اسم دیگو آلونسو داده شد. مربی مورد نظر سن جوان تری نسبت به مربی قبلی دارد و پیش از این در تیم های مونتری، اینترمیامی و … بازی کرده است. این سرمربی از هفت بازی که هدایت آن را بر عهده داشته است، هفت برد کسب کرده است.

هدف تیم ملی اروگوئه

تیم ملی اروگوئه همواره تحت تاثیر تیم های بزرگ تری مانند برزیل بوده و نتوانسته خودی نشان دهد. اما بعد از عملکرد نامناسب خود در سال های پیشین بالاخره توانست خود را بروز دهد و در سال 2010 به مرحله حذفی برسد و حالا هدف آن ها رسیدن به نیمه نهایی است.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۱۳ بار

برد: ۲۴ بار

مساوی: ۱۲ بار

باخت: ۲۰ بار

گل‌زده: ۸۷ بار

گل‌خورده: ۷۴ بار

تیم ملی کـره‌جنــوبـی

تیم ملی کـره‌جنــوبـی

تیم ملی کره جنوبی یکی از تیم های باتجربه در جام جهانی است. این تیم تا به حال در نه دوره از این رقابت ها شرکت داشته است و موفق شده اند تا دو مرتبه به مرحله حذفی برسند. همین طور تعداد بازیکنان خوب این تیم هم افزایش یافته است.

ستاره تیم فوتبال کره جنوبی

سون بازیکنی است که موفق شد تا در لیگ برتر انگلیس به عنوان آقای گل شناخته شود. او کاپیتان تیم ملی کره است و فصل پیشین 23 گل زده است. این بازیکن موفق شد تا در برابر تیم هایی مانند آلمان و مکزیک هم گل بزند.

مربی تیم فوتبال کره جنوبی

پائولو بنتو سرمربی تیم کره جنوبی است که پیش از این در تیم ملی پرتغال بوده است. وی اولین بار است که سرمربی گری کره جنوبی را بر عهده دارد و چهار سالی است که در نیمکت این تیم نشسته است. این سرمربی 53 ساله توانسته تا اعتماد فدراسیون فوتبال این کشور را به خود جلب کند.

هدف تیم فوتبال کره جنوبی

آرزوی این تیم رفتن به مرحله بعدی در جام جهانی است. البته کره جنوبی علاقه دارد تا به مرحله نیمه نهایی برسد. اما همه این ها بستگی به عملکرد سایر تیم ها دارد. در حالت نامناسب تیم ملی کره جنوبی می تواند به مقام سوم این رقابت ها برسد.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۱۰ بار

برد: ۶ بار

مساوی: ۹ بار

باخت: ۱۹ بار

گل‌زده: ۳۴ بار

گل‌خورده: ۷۰ بار

برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.