مشکل بزرگ انگلیس در نزدیکی جام جهانی

تیم ملی انگلیس

بار دیگر تیم ملی انگلیس با مشکل دیگری دست و پنجه نرم می کند. بنظر می رسد که این بار سرمربی تیم ملی انگلیس در رابطه با مدافع سمت راست میدان دچار مشکل شده است. این تیم همواره مدافعان خوبی در بخش سمت راست زمین داشته است، اما اخیرا بیشتر آن ها دچار مصدومیت شده اند.

یکی از این بازیکنان ریس جمیز است که به تازگی دچار مصدومیت شده و احتمال می رود که نتواند در مسابقات شرکت کند. قبل از این بازیکن هم دو نفر دیگر به نام های کایل واکر و الکساندر آرنولد دچار این مشکل شده اند.

با این حال بنظر می رسد که آرنولند بتواند خود را به بازی ها برساند. اما نمی توان منکر افت بازی این بازیکن در فصل اخیر شد.

پس در حال حاضر 3 نفر از مدافعان که در بخش سمت راست زمین ایفای نقش می کرده اند از بازی ها به دور هستند که این قضیه احتمالا باعث می شود تا بازیکن دیگری به جای آن ها در قطر حاضر شود.

کیران تریپیر از دیگر مدافعانی است که می تواند توسط سرمربی انگلیس برای این پست در نظر گرفته شود. این بازیکن 32 سال سن دارد و تا به حال در 37 بازی ملی حضور داشته است. همچنین گاهی هم در پست مدافع سمت چپ ایفای نقش کرده است.

بازیکن دیگر فرم بن وایت نام دارد که با حضور در بخش سمت راست زمین توانسته قابلیت های خود را به گری ساوتگیت نشان دهد. این بازیکن از آن جا که می تواند در دو پست متفاوت بازی کند، پس شانس بالایی برای دعوت شدن به قطر خواهد داشت.

در میان انتخاب های دیگر می توان به ارون ون‌بیساکا، واکر پیترز و جیمز جاتسین اشاره کرد.

برای خرید تور قطر جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.