نیمار: قطر آخرین جام جهانی من است

نیمار

نیمار طی نشست خبری با فیفا، اعلام کرد که جام جهانی 2022 آخرین حضور او در این عرصه خواهد بود. نیمار در این مصاحبه از توانایی‌های خود و اهدافی گفت که به نظر خودش به آنها دست یافته و تصمیم دارد آخرین نفس‌های حضورش در جام جهانی قطر باشد.

او توضیح داد که فکر می‌کند این فرصت نهایی او با برزیل خواهد بود و انتظار دارد بهترین وجه از خود و توانایی‌اش را در این مرحله از مسابقات به نمایش بگذارد. مهاجم برزیلی گفت: من قطر را آخرین جام جهانی خود می دانم زیرا نمی‌دانم قدرت ذهنی و روحیه مضاعفی برای مقابله با فوتبال و چالش‌های آن دارم یا خیر. بنابراین من همه تلاشم را انجام خواهم داد تا خوب ظاهر شوم و همه توانم را برای پیروزی کشورم در جام جهانی قطر 2022 به کار می‌برم تا بزرگترین رویای خود، قهرمانی کشورم که از زمان کودکی در سر می‌پروراندم را تحقق بخشم.

نیمار مهاج تیم ملی برزیل

مهاجم برزیلی خط مقدم کشور برزیل، تلاش بسیاری برای دریافت جام در سال 2014 و 2018 نمود اما موفق نشد و این جام جهانی آخرین فرصت او برای درخشش خود و تیمش خواهد بود.

گرچه برزیلی‌ها در نیمه نهایی سال 2014 ، با فاجعه‌ای بزرگ مواجه شدند که تاریخ جام جهانی به بدترین خاطره از برزیل یاد می‌شود و با شکست 7 -1 تحقیرآمیز مغلوب آلمان شدند. آن بازی از یاد هیچ یک از طرفداران فوتبال نمی‌رود و فقط یک برد شیرین در سال 2022 می‌تواند این تلخی را از بین ببرد.

با این مصاحبه دریافتیم که نیمار و تیم ملی برزیل با قدرت و روحیه بالا در قطر حاضر خواهند شد و برای مسابقات حساس و مهیج آمادگی خود را بالا می‌برند. به نظر می‌رسد استراتژی و تاکیک پیچیده‌ای برای برزیل چیده شده تا به بهترین نحو، بازی خود را به نمایش بگذارند و به مصاف تیم‌هی بزرگ دنیا بروند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.