پیش بینی صعود ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی

تیم ملی ایران

یکی از سایت های پیش بینی فوتبال به نام football-rankings.info با بررسی داده های مختلف و احتمال برنده شدن تیم ها در جام جهانی و در نظر گرفتن تعداد گل های زده اعلام کرده است که تیم ملی ایران تنها تیمی خواهد بود که از میان تیم های آسیایی به دور بعدی این رقابت ها راه می یابد. در صورتی که این پیش بینی درست از آب در بیاد، این اولین بار خواهد بود که تیم ملی ایران به دور بعدی رقابت های جام جهانی می رود.

این خبر بیان داشته است که در میان گروه B انگلیس به عنوان اولین تیم صعود می کند، سپس ایران تیم بعدی خواهد بود و تیم های استرالیا، قطر، ژاپن و عربستان قادر به صعود به مرحله بعدی نخواهند بود.

بنابرین تیم هایی که به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند شامل برزیل، اکوادور، اروگوئه، بلژیک، هلند، اسپانیا، سوئیس، ایران، انگلیس، دانمارک، فرانسه، آرژانتین، لهستان، آلمان، پرتغال و کرواسی خواهند بود.

سپس تیم های آرژانتین، بلژیک، دانمارک، هلند، فرانسه، برزیل، اسپانیا و پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت و سپس 4 تیم آرژانتین، هلند، برزیل و فرانسه در مقابل هم قرار می گیرند.

سرانجام در مسابقه آخر برزیل و آرژانتین به مصاف هم می روند که برزیل موفق می شود تا برنده نهایی جام جهانی باشد. بلژیک سوم و فرانسه چهارم خواهد شد.

برای خرید تور بازی های جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.