مجازات جدیدی که قطری ها در جام جهانی تعیین کرده اند

استادیوم قطر

یکی از نشریات انگلیسی به اسم “سان” به تماشاگران انگلیسی اعلام کرده است که لباس های خود را در در مکان های عمومی در نیاورند، در غیر این صورت باید جریمه سنگینی را پرداخت کنند.

کمتر از چهل روز دیگر به شروع مسابقات جام جهانی باقی مانده است و تیم ملی انگلیس در اولین دیدار خود به مقابله با ایران می پردازد. تماشاگران انگلیسی همان طور که قبلا هم ثابت کرده اند، می توانند باعث ایجاد آشوب در طی بازی ها بشوند. به همین دلیل این نشریه به آن ها هشدار داده که مراقب رفتارهای خود در قطر باشند.

بنابرین طبق خبری که این نشریه منتشر کرده است، تماشاگران به هیچ وجه نمی توانند، بدون لباس در جایی رفت و آمد کنند. همین طور فیفا هم اعلام کرده است که باید پوشش مناسبی داشته باشند و این قضیه در هنگام حضور در ورزشگاه ها هم صدق می کند.

در سایت جام جهانی 2022 هم برای آگاهی تماشاگران درباره فرهنگ سفر به قطر ذکر شده است که:

مردم می توانند هر گونه لباسی که علاقه دارند را بپوشند، اما ما از آن ها انتظار داریم که در جاهای عمومی مانند موزه یا سایر جاها از لباس هایی استفاده کنند که شانه های آن ها را می پوشاند و همین طور نباید از زانو هم بالاتر باشد. افرادی که در ورزشگاه ها حاضر می شوند، هم نباید لباس های خود را از تن خارج کنند.

در صورت تخلف فرد باید 2400 پوند جریمه پرداخت کند. همچنین از آنجا که استادیوم دارای دوربین های زیادی است شناسایی افراد متخلف آسان خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت تور جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.