معرفی گروه F جام جهانی

گروه F جام جهانی

در گروه F تیم های بلژیک، مراکش، کرواسی و کانادا قرار گرفته اند. تیم کانادا بعد از 36 سال برای بار اول است که به رقابت های جام جهانی راه یافته و بلژیک بازیکنان سرشناسی را در خود جای داده است که باعث می شود یکی از کسانی باشد که احتمال قهرمانی آن در این جام وجود دارد.

برای اطلاع از هتل های جام جهانی قطر کلیک کنید.

تیم ملی بلــژیک

تیم ملی بلــژیک

در دوره پیشین جام جهانی فوتبال تیم ملی بلژیک به مقام سومی راه یافت و شاید امسال امید داشته باشد که بتواند به مقام بهتری در این جام دست یابد.

ستاره تیم ملی بلژیک

کوین دبروینه فوق ستاره ای در این تیم است که در جام جهانی پیشین هم دروازه برزیل را باز کرده است. این ستاره در لیگ برتر انگلیس هم بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشته است. تیم بلژیک در بازی های اخیر خود 18 گل به ثمر رسانده که هشت تای آن ها متعلق به این بازیکن است.

مربی تیم ملی بلژیک

سرمربی تیم فوتبال بلژیک، روبرتو مارتینس است که 49 سال سن دارد. این مربی در بازی های خود 72 درصد برد داشته است، به همین دلیل تیم از عملکرد او راضی است و در جام جهانی روسیه هم تیم فوتبال این کشور را به مقام سومی رساند.

هدف

بلژیک هدف بالایی در ذهن خود دارد و آن قهرمانی یا حداقل رسیدن به فینال رقابت ها است. مقام سوم و ششم یادگار دو دوره پیشین جام جهانی است و این بار شاید بتواند حتی به جایگاه بهتری صعود کند.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۱۳ بار

برد: ۲۰ بار

مساوی: ۹ بار

باخت: ۱۹ بار

گل‌زده: ۶۸ بار

گل‌خورده: ۷۲ بار

تیم ملی کــانــادا

تیم ملی کــانــادا

کانادا در جام جهانی پیشین موفق نشد، حتی یک گل بزند، ولی این بار با عملکردی متفاوت وارد این جام شد. همچنین موفق شد تا مکزیک و آمریکا را هم شکست دهد.

ستاره تیم ملی کانادا

آلفونسو دیویس بازیکنی است که در بایرن مونیخ توپ زده است. این بازیکن سرعت بالایی دارد و می تواند نفوذ خوبی به زمین حریف داشته باشد.

مربی تیم ملی کانادا

جان هردمن سرمربی 47 ساله تیم کانادا است. این مربی پیش از این هدایت تیم های فوتبال زنان را بر عهده داشته است تا اینکه در سال 2018 سرمربی تیم کانادا شد.

هدف

تیم کانادا تمایل به زدن گل و برد در این جام جهانی فوتبال را دارد. اگرچه انتظار از آن ها چندان بالا نیست.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۱ بار

برد: ۰ بار

مساوی: ۰ بار

باخت: ۳ بار

گل‌زده: ۰ بار

گل‌خورده: ۵ بار

تیم ملی مـراکــش

تیم ملی مـراکــش

مراکش یکی از تیم های آفریقایی است که بازیکنان خوبی دارد. این تیم قبلا با سرمربی گری وحید هلیل‌ هودژیچ بازی می کرده است که ناگهان سرمربی عوض می شود و آن ها با ولید الرکراکی کار خود را ادامه می دهند و این سرمربی جدید تجربه چندانی ندارد.

ستاره تیم ملی مراکش

اشرف حکیمی 24 ساله از بهترین ستاره های مراکش است که در تیم های مشهوری مانند رئال مادرید، پاری سن ژرمن و دورتموند بازی کرده است.

مربی تیم ملی مراکش

همان طور که گفتیم مربی جدید تیم مراکش یعنی ولید الرکراکی فردی کم تجربه با 47 سال سن است. این سرمربی در فرانسه متولد شده است و پیش از این در مراکش به مدت هشت سال بازی می کرده است. در سابقه این سرمربی قهرمانی در لیگ قطر به چشم می خورد.

هدف

در سال 1986 بود که مراکش توانست با وجود تیم هایی مانند انگلیس، پرتغال و لهستان در صدر گروه خود قرار بگیرد. مطمئنا خیلی ها دوست دارد تا آن خاطره تکرار شود.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۵ بار

برد: ۲ بار

مساوی: ۵ بار

باخت: ۹

گل‌زده: ۱۴ بار

گل‌خورده: ۲۲ بار

تیم ملی فوتبال کـرواسـی

تیم ملی فوتبال کـرواسـی

در جام جهانی روسیه تیم کرواسی توانست به پیروزی هایی دست یابد و باعث شادی کشور خود شد. در سال های اخیر هم این تیم به یکی از تیم های پرقدرت تبدیل شده است.

ستاره تیم فوتبال کرواسی

لوکا مودریج بازیکن 37 ساله تیم ملی کرواسی است که تا به حال در 154 بازی ملی شرکت داشته و سه جام جهانی را هم به چشم دیده است. این بازیکن سابقه خوبی در باشگاه رئال مادرید دارد. در جام جهانی پیشین هم موفق به دریافت توپ طلا شد.

مربی

زلاتکو دالیچ سرمربی تیم کرواسی است و از سال 2017 کار خود را در این تیم شروع کرده است. با وجود اینکه در ابتدا کسی از او انتظار زیادی نداشت اما او موفق شد تا نتایج خوبی را برای این کشور رقم بزند. در مدت پنج سال او نیمی از بازی های تیم را به پیروزی رسانده است.

هدف تیم ملی کرواسی

تیم کرواسی به دور نهایی لیگ اروپا هم پا گذاشته است و شاید بتواند در جام جهانی 2022 اتفاقات غیر قابل پیش بینی را رقم بزند.

آمار در جام جهانی

تعداد حضور: ۵ بار

برد: ۱۱ بار

مساوی: ۴ بار

باخت: ۸ بار

گل‌زده: ۳۵ بار

گل‌خورده: ۲۶ بار


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.