پاسخ دندان شکن کی روش به خبرنگار انگلیسی

کی روش

در نشست خبری که کی روش در قطر برگزار کرد، یکی از خبرنگاران انگلیسی از او سوالی درباره اینکه آیا بازیکنان تیم ملی ایران می توانند، بر علیه قوانین کشور خود رفتار کنند، پرسیده می شود که سرمربی پرتغالی به این صورت پاسخ می دهد:

این موضوع دقیقا مثل کشور انگلیس است. هدف شما هم روحیه جمعی در فوتبال است و به قوانین فیفا احترام می گذارید. کشور شما هم نظرات خود را در فوتبال دنبال می کند و هرکسی حق دارد که نظرات خودش را بیان نماید.

همچنین او گفت که کشور شما هم قبلا پیش از شروع مسابقات زانو می زد. عده ای با آن موافق و برخی مخالف بودند. ایران هم دقیقا به همین صورت است.

با این حال این گونه موضوع ها در تیم ما مطرح نیست، زیرا بازیکنان اهداف دیگری دارند. بازیکنان ما می خواهند بجنگند و رویاپردازی کنند تا بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند. این ها افرادی فروتن هستند و اطلاع دارند که اگر موفق به انجام این کار شوند، فقط بخشی از تاریخ فوتبال نمی شوند، بلکه تاریخ فوتبال را هم خواهند ساخت.

ایران تا به حال 5 مرتبه در رقابت های جام جهانی بوده است و هنوز موفق نشده به دور بعدی برود. در نتیجه آن ها نمی خواهند فقط بخشی از تاریخ باشند بلکه می خواهند تاریخ را بسازند.

برای خرید تور جام جهانی کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.