دلیل اخراج کی روش از قطر

کی روش

همه اهالی فوتبال با شنیدن خبر اخراج کی روش از قطر شگفت زده شده اند زیرا این سرمربی حتی یک سال هم نیست که در قطر حضور دارد. با این حال تنها در مدت زمان اندکی که به بازی های جام ملت های آسیا باقی مانده است خبر این قطع همکاری عجیب بنظر می رسد.

اگر خبرهای فوتبالی را دنبال کنید، به خوبی می دانید که کی روش تا به حال عملکرد مناسبی در سایر تیم های آسیایی نداشته است و در سال گذشته باعث شکست ایران در جام جهانی قطر شد و بعد از این موضوع همکاری وی با ایران به اتمام رسید و خبرهایی منتشر شد که قرار است کی روش به چین بپیوندد اما سرانجام وی با قطر قرارداد بست. با این حال از همون ابتدای کار رسانه های قطری نظر مثبتی نسبت به کی روش نداشتند.

هنگامی که مسابقات قطر شروع شد، در روزهای فیفا دی قطر به مصاف جاماییکا و نیوزلند رفت و موفق شد از سد جاماییکا بگذرد، اما در مقابل نیوزلند شکست خورد. سپس قطر به جام ملت های آمریکا دعوت شد، اما به نتایج چندان مناسبی دست نیافت. این تیم در برابر هاییتی شکست خورد و سپس با هندوراس تساوی کرد و بعد موفق شد مکزیک را از میان بردارد و به مرحله بعد برسد.

با این حال در بازی با پاناما چهار گل بخورد و از این مسابقات حذف شد. به این صورت تیم قطر در بازی های بعدی با روسیه به تساوی رسید و در مقابل کنیا شکست خورد و در بازی هایی که ایران هم در آن ها حضور داشت، در این رقابت ها موفق شد از سد اردن و قطر بگذرد.

هنگامی که ایران با قطر در مسابقه نهایی روبه رو شد موفق شد تا با چهار گل این تیم را شکست دهد، از این جا به بعد بود که نارضایتی های عمومی افزایش یافت. سپس تیم ملی قطر وارد دوره جدید مقدماتی مسابقات جام جهانی شد در این بازی ها قطر موفق شد تا افغانستان را با هشت گل از میان بردارد و سپس در بازی با هند آن ها را سه بر صفر شکست دهد. این آخرین بار بود که کی روش روی نیمکت تیم قطر حاضر شد و بعد از آن شایعات در خصوص جدایی وی شدت گرفت.  

در واقع نتایجی که کی روش از بازی های خود به دست آورد، 5 برد و 5 شکست و دو تساوی بود که این نتایج ناامید کننده باعث شد تا قطری ها تصمیم به کنسل کردن قرارداد خود با این مربی بگیرند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.