تماس با پزشکان بایرلورکوزن در خصوص مصدومیت آزمون

سردار آزمون

سردار آزمون به تازگی دچار مصدومیتی شده است که طبق اطلاع باشگاه بایرلورکوزن این قضیه موجب می شود تا در حدود 6 تا 8 هفته از مسابقات فوتبال به دور باشد. در واقع در زمان گرم کردن قبل از مسابقه فوتبال با پورتو ساق پای راست این بازیکن دچار پارگی در ناحیه ماهیچه شده است.

به همین دلیل بود که پزشکان تیم کشور ما با پزشکان این باشگاه تماس گرفتند تا از روند درمان سردار آگاه شوند. در این میان حداکثر زمانی که برای بهبودی آزمون پیش بینی می شد، توسط باشگاه اعلام شد.

پزشکان ایرانی هم بعد از اینکه نتایج آزمایشات را بررسی کردند، برای تیم ملی ایران این امیدواری ایجاد شد که آزمون بتواند به اردوی اعزامی تیم ملی و همین طور رقابت های جام جهانی برسد.

قرار است تا در روز بیستم آبان ماه مسابقه ای با یکی از تیم های حوزه خلیج فارس در تهران برپا شود. همان طور که گفتیم بعد از بررسی های متعدد امید است تا سردار بتواند در اردوی تیم شرکت کند و با آمادگی به مصاف تیم انگلیس برود.

رقیب اول ایران در جام جهانی تیم ملی انگلیس است که قرار است تا در تاریخ سی آبان به مصاف او برود. سپس باقی مسابقات در روزهای 4 و 6 آذر برگزار می شوند که در آن ها ایران باید به مقابله با آمریکا و ولز بپردازد.

برای خرید تور جام جهانی 2022 کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.