اسکوچیچ هنوز هست

اسکوچیچ

در جلسه ای که برای تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم ملی ایران مطرح شد نتیجه قطعی گرفته نشده است و هنوز ابهامات برجای خود باقی مانده اند.

فدراسیون در این خصوص اعلام کرده است که:

هیئت رئیسه و دبیرکل فدراسیون صحبت هایی درباره شرایط تیم ملی ایران مطرح کردند و اسکوچیچ هم درباره حوادث اخیر صحبت هایی کرده است. بعد از آن قرار شده تا در جلسه ای دیگر هئیت رئیسه درباره تیم ملی تصمیم گیری کند.

بنظر می رسد اسکوچیچ به خاطر حوادث پیش آمده و احتمال برکناری خود از سرمربی گری بعد از زحمت هایی که در این دو سال کشیده ، ابراز ناراحتی کرده است.

فدراسیون هم در این باره اعلام کرده که کمیته فنی افراد اصلی نیستند که نظر خود را اعلام می کنند، بلکه تصمیم کلی برعهده هیئت رئیسه است و این جلسه به این خاطر بوده تا بتوانند نظرات اسکوچیچ را هم مورد بررسی قرار دهند.

در این جلسه همچنین اسکوچیچ بیان داشته که در زمانی که تنها تیم ملی ایران حتی با یک مساوی از جام جهانی حذف می شده سرمربی گری این تیم را برعهده گرفته است.

او همچنان ذکر کرده است که در این سال ها موارد بسیاری بوده که او حقوق خود را به موقع دریافت نکرده است اما این اتفاق در روند کار او تاثیرگذار نبوده است. اسکوچیچ بیان داشته که مشکلات ایجاد شده هیچ وقت باعث نشده اند تا در روند کاری تیم تاثیر بگذارد.

همچنین وقتی از او درباره مشکلات تیم سوال کرده اند توضیح داده است که:

من مسئول شرایط فنی تیم هستم و وظیفه چک کردن اتفاقات را برعهده نداشته ام و بیان داشته که اگر مشکلاتی در تیم وجود دارد چرا به او اطلاعی نداده اند؟

درباره انتشار استوری ها توسط بازیکنان اسکوچیچ اشاره کرده است که همه بازیکنان باید رفتاری حرفه ای داشته باشند و تمام تلاش خود را روی مسائل فنی قرار دهند. به همین دلیل نه موافق استوری حمایت بوده و نه استوری مخالفت را تایید می کند.

در ادامه ذکر کرده که در حال حاضر هیچ کسی به اندازه او شناخت کافی از تیم ملی ایران ندارد و سایر مربی ها نمی توانند شرایط را تغییر دهند. پس بهتر است این فرصت در اختیار او باقی بماند تا بتواند زحمات دو ساله خود در این مدت را کامل کند.

برای خرید تور جام جهانی قطر می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.