اسکوچیچ به شایعات پیرامون خط خوردن ستاره ها پاسخ داد

اسکوچیچ

خبرنگار صدا و سیما که به دلیل مراسم روز پزشک به بخش مرکز ملی فوتبال رفته بود توانست مصاحبه ای را با اسکوچیچ انجام دهد.

بعد از به پایان رسیدن اردوی قطر سرمربی تیم ایران فقط در یک مصاحبه ویدئویی و همین طور یک گفت و گو با روزنامه ای از کروات شرکت کرده است.

خبرنگار ایران درباره موضوع دودستگی در تیم ملی ایران و سایر حاشیه های ایجاد شده در این باره از اکوچیچ سوال کرد که وی اینگونه پاسخ داد:

چنین چیزی وجود ندارد. بازیکنان از هم جدا نیستند و همه بدون استثنا برای کشور ایران و تیم ملی کار می‌کنند.

در نتیجه با توجه به این صحبت ها می توان گفت که شایعاتی که پیرامون کنار گذاشتن علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی وجود دارد جدی نیست و این دو بازیکن در آینده در تیم ملی بازی خواهند کرد.

همان طور که می دانید قرار است اردویی با بازیکنان داخلی ایران برپا شود سپس در اردویی دیگر بازیکنان داخلی به همراه لژیونرهایی که قرار است در بازی مقابل اروگوئه و سنگال صورت گیرد حاضر شوند.

همین طور باید گفت که بعضی از لژیونرها به بازار داخل کشور بازگشته اند و تعداد این بازیکنان در مقایسه با اردوهای قبلی کمتر خواهد بود. هم اکنون بازیکنانی مانند مهدی قایدی، کاوه رضایی، علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی که تحت عنوان لژیونر به تیم ملی ایران دعوت شده بودند در لیگ ایران بازی می کنند. در نتیجه باید ببینیم که کدام یک از آن ها قرار است تا در اردوی ابتدایی حاضر شوند.

همچنین از سرمربی تیم ایران درباره حضور کی روش در صورتی که مهدی تاج در آینده به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود سوالی پرسیده شد که وی چنین پاسخ دارد:

اسکوچیچ بیان داشت که فعلا کارهای زیادی دارد که باعث می شود نخواهد به سخنان یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون واکنشی از خود نشان دهد. همچنین کی روش بعد از سخنان مهدی تاج از این موضوع استقبال کرده تا نشان دهد تا آماده حضور در میان تیم ملی فوتبال ایران است.

سرمربی ایران که تاکنون حواشی و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته در حال حاضر با دو بازی مهم رو به رو است که این بازی ها می تواند فرصتی در اختیار منتقدان قرار دهد. مخصوصا که حریفان ایران هم بسیار قدرتمند هستند.

تماشاگرانی که قصد سفر به قطر را دارند برای خرید بلیط جام جهانی 2022 قطر می توانند به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنند.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.