شکل گیری خط حمله تیم ملی در جام جهانی قطر 2022

تیم ملی ایران

چندین قانون فیفا طی زمان های مختلف تغییر کرده است و یکی از این قوانین این است که افراد مجاز در تیم های شرکت کننده در رقابت ها می توانند بیشتر شوند. پس طبق این قانون تیم هایی که در جام جهانی قطر 2022 شرکت می کنند، می توانند 26 بازیکن داشته باشند و در میان این بازیکنان باید 4 نفر به عنوان دروازه بان باشند.

در این خصوص باید تصمیم گرفت که چه کسانی در خط حمله تیم ملی ایران حاضر خواهند بود. مهدی طارمی و سردار آزمون دو تن از کسانی هستند که خط حمله را شکل می دهند، اما برای انتخاب افراد دیگر در لیست مهاجمان باید دید که چه کسانی را می توان برگزید.

برای اطلاع از قیمت هتل های قطر برای جام جهانی 2022 کلیک کنید.

صیادمنش

صیادمنش

این بازیکن جوان که در هالی سیتی بازی می کند، از جمله کسانی بود که امید می رفت، در مسابقات جام جهانی ایفای نقش کند. با این حال مصدومیتی که اخیرا برای او ایجاد شده باعث می شود تا نتواند تیم را همراهی نمیاد.

پای صیادمنش نیازمند عمل جراحی است و این موضوع باعث می شود تا چند ماهی از فوتبال به دور باشد.

رقابت بین سایر بازیکنان

کریم انصاری فرد، علی علیپور، کاوه رضایی، شهریار مغانلو، مهدی قایدی، شهاب زاهدی از دیگر کسانی هستند که برای ترکیب مهاجمان در نظر گرفته شده اند. اما انصاری فرد نیز چندین ماه است که در زمین بازی نکرده است و بعد از ترک تیم یونان به یکی از تیم های قبرس پیوسته است. با این حال اگر کی روش به عنوان سر مربی انتخاب شود احتمالا انصاری فرد در ترکیب تیم ملی خواهد بود.

بازیکن دیگر این لیست یعنی مهدی قایدی به استقلال پیوسته است و می تواند یکی از گزینه های اسکوچیچ باشد تا بتواند در جام جهانی حاضر شود. کاوه رضایی بالاخره به تیم تراکتور ملحق شد اما به دلیل اینکه چند ماه از زمین بازی به دور بوده، در نتیجه کادر فنی در انتخاب او تردید دارند.

شهاب زاهدی و علی علیپور که در لیگ های مجارستان و پرتقال بازی می کنند، در حال نشان دادن توانایی های خود هستند تا بتوانند در جام جهانی حضور یابند. این دو بازیکن در اردوهای تیم ملی هم حضور داشته اند.

یکی دیگر از بازیکنان شهریار مغانلو است که در سپاهان بازی می کند. این بازیکن هم در تلاش است تا با افزایش گل های خود در تیم سپاهان مسیر رفتن به جام جهانی را هموار سازد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.