ابراز علاقه عمومی، روابط جنسی، پارتی و مشروبات الکلی در جام جهانی قطر ممنوع شد

ممنوعیت در قطر

هیئت مدیریت برگزاری بازی‌های جام جهانی قطر اعلام کرد که رفتارهای نامشروع در سطح شهر و عموم ممنوع خواهد بود و هرگونه حرکت غیر اخلاقی منجر به جریمه‌های سنگین می‌شود.

گرچه در بیانیه‌های قبلی از سوی مقامات عالی قطر، آزادی مشروط برای توریست و مسافران برقرار شد اما از آخرین خبر ناصر الخاطر، بالاترین مقام مسئول برگزاری این مسابقات، مطلع شدیم که هرگونه مشروبات الکلی در عموم ممنوع است و حمل مواد مخدر غیر مجاز خواهد بود که حبس 7 سال تا ابد را در پی دارد.

در اخبار گذشته، کشور قطر به کشوری محافظه کار بدیل شده است که امکان روابط عاشقانه با هر جنسیتی وجود ندارد و برای عموم غیر قابل پذیرش است. این روابط از سوی نگهبانان و ماموران امنیتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بنا تخلف، جریمه‌های سنگین اعمال خواهد شد.

زنان در قطر

فدراسیون فوتبال جهانی از مقامات فرهنگی قطر درخواست داشت که بر سر مسائل اعتقادی، قوانین ساده‌ای برای مسافران برگزینند و اجازه برخی رفتارها در عموم برقرار شود که از همین حیث، قطر با حضور همجنسگرایان به شرط رعایت رفتار مشروع و اخلاقی، موافقت نمود و حمایت خود را اعلام کرد اما با ابراز علاقه علنی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

ناصر الخاطر به صورت محترمانه از تمامی هوادارن و تماشاچیان درخواست کرد که به قوانین کشور قطر پایبند باشند و شئون محیطی این کشور را رعایت کنند. حضور و شادمانی هیچ محدودیتی نخواهد داشت اما به دلیل اینکه فوتبال جام جهانی یک صنعت ویژه و اخلاقی برای نسل‌های بعدی خواهد بود، باید با استانداردهای اخلاقی پیش رود و به موفقیت برسد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.