پاداش میلیون دلاری فیفا برای صعود در جام جهانی

جام جهانی قطر

در حالی که رسانه های خارجی از صعود تیم ملی ایران به مرحله بعدی سخن می گویند، بازیکنان و سایر اعضای تیم هم باور مشترکی در این زمینه دارند. ابتدا این سرمربی تیم ملی ایران بود که اعلام کرد تیم ایران در بین تیم های آسیایی بهترین شانس صعود را دارد. سپس باقی بازیکنان هم درباره این شانس صحبت هایی کردند.

در این میان می توان به شجاع خلیل زاده و بیرانوند اشاره کرد. این بازیکنان هم از کسانی هستند که به صعود امیدوارند. این قضایا نشان می دهد که تیم ما اعتماد به نفس خوبی دارد.

تیم ایران تا به حال موفق نشده تا به دور بعدی مسابقات جام جهانی صعود کند و اگر این اتفاق در قطر رخ دهد اولین بار خواهد بود.

در کنار ارزش معنوی که این صعود خواهد داشت، فیفا هم پاداش خوبی برای بازیکنان در نظر گرفته است. در حالت اولیه 32 تیم شرکت کننده به مسابقات جام جهانی نه میلیون دلار دریافت می کنند و اگر به مرحله یک هشتم هم راه یابند 4 میلیون دلار دیگر هم به این مبلغ اضافه می شود. همین طور در قرارداد کی روش ذکر شده که اگر تیم به مرحله بعدی صعود کند او 12 درصد از پاداش تیم را خواهد گرفت. البته هنوز معلوم نیست که این 12 درصد شامل نه میلیون اولیه هم می شود یا خیر. چون همان طور که می دانید در آن زمان کی روش مربی ایران نبود.

شایان ذکر است که در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی فیفا 4 میلیون دیگر هم پاداش می دهد.

برای اطلاع از هتل های جام جهانی قطر کلیک کنید.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.