دستیاران کی روش چند نفر هستند؟

کارلوس کی روش

از آن جا که حضور کی روش در ایران قطعی است حال باید دید چه کسانی به عنوان دستیاران او انتخاب می شوند. در طی این روزها اسم جواد نکونام در جاهای مختلف دیده می شوند. رئیس فدراسیون هم درباره این مسئله صحبت کرده است.

برای خرید تور جام جهانی 2022 کلیک کنید.

اما باشگاه فوتبال فولاد هنوز درباره حضور نکونام در تیم موافقت نکرده است. فولاد یکی از تیم هایی است که عزم خود را برای قهرمانی در مسابقات داخلی جزم کرده است. همین طور آن ها در تلاش اند تا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کنند. به همین دلیل است که درباره جدایی نکونام از تیم خود تردید دارند.

البته بنظر می رسد که قرار است بعضی از دستیاران قدیمی کی روش با او همراه شوند. از جمله این اشخاص می توان به روجر دی سا اشاره کرد. وی تاکنون مسئولیت تیم های مختلفی را برعهده داشته است.

روجر یکی از کسانی است که در در زمان حضور کی روش در تیم ملی مصر در کنار او کار می کرده است. بعد از اینکه تیم مصر نتوانست به جام جهانی برسد فدراسیون مصر از پرداخت دستمزد این فرد خودداری کرد و همین قضیه باعث واکنش کی روش شد.

با این حال همچنان مشخص نیست که آیا روجر از جمله دستیاران کی روش خواهد بود یا خیر. اما این سرمربی پرتقالی قصد دارد تا 4 دستیار خارجی داشته باشد. همینطور قرار است تا مربی دروازه بان، تحلیل گر و مربی بدنساز هم توسط کی روش انتخاب گردند. همچنین حدس هایی هم درباره اینکه شخص پنجمی هم در کنار کی روش فعالیت کند وجود دارد.


برچسب ها :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای موردنیاز با * مشخص شده اند.